Het spel is in Amsterdam echt overal uitverkocht. Zag m op de release date bij Media Markt Arena voor 33. Toen besloten om toch nog even wat filmpjes te checken. De dag daarna was ie er niet meer. Ben nu al 3x alle winkels af gegaan in de Amsterdamse Poort, maar geen succes. Best wel faal dat die levering zo slecht is. Max Payne ligt wel gewoon in grote getale in de winkels.
Als hij een game start moet hij kiezen vanaf welke quest je wilt starten. Verder kun je altijd iemand zijn game joinen als je bij elkaar in de friendlist staat mits je natuurlijk ook zo ver in de game bent.
Ik heb hem gekregen via mijn werk als redacteur voor een gamewebsite, anders had ik ook de retail edition gekocht. Met doosje erbij voelt het toch echter. Dat laatste is niet waar, ik heb ook eens iemand gejoined die al een quest ofzo verder was. Daarna toen ik weer alleen ging spelen was ik daar dus ook.
Ja, heb net effe paar quetstjes gedaan. Toffe game, maar er bestaat nog zoiets als het echte leven en daar moet ik ook XP in verzamelen. Morgen middag maar weer eens verder.
Hij is erg vet. Skeleton King net verslagen, nu naar bedje toe Mensen die zin hebben in co-op: HamlapNL#1636 is mijn naam
Ik blijf het echt bizar vinden. Zo'n grote release en dan zo'n grote inschattingsfout van Blizzard. Sta de hele dag door nee te verkopen en de reserveringen lopen flink op. Begin volgende week word er weer een kleine lading verwacht. Erg jammer van Blizzard.
Ik ben blij dat mijn download nu goed gelukt is. Hoef ik geen fysieke te kopen, want daar geef ik wel de voorkeur aan. Als ik die leveringsproblemen zo zie, wtf zeg.
Mensen neersteken voor drops, zo gaat dat, in Puttershoek. Zo dan, lvl 50 gehit en morgen gaan we Nightmare Diablo slayen. Heb nu best een toffe Demon Hunter, 3,7k DPS en 11k Health. Lekker op een afstandje damage schieten terwijl de Monk alle mobs naar zich trekt. Krijgen jullie al Legendary's en Set Items te pakken? Tot nu toe ben ik niet verder gekomen dan een ring.
Difficulty wel. Voor de mensen die het nog niet wisten. Bij settings kun je elusive aanzetten waardoor jezelf alle skill kunt zetten ipv gebonden te zijn aan de 4 per slot die je kunt kiezen.