1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Was al gepost


    Schooier gaat bedelen voor 4 eu? :):
     
  3. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Het spel is in Amsterdam echt overal uitverkocht. Zag m op de release date bij Media Markt Arena voor 33. Toen besloten om toch nog even wat filmpjes te checken. De dag daarna was ie er niet meer. Ben nu al 3x alle winkels af gegaan in de Amsterdamse Poort, maar geen succes. Best wel faal dat die levering zo slecht is. Max Payne ligt wel gewoon in grote getale in de winkels.
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Koop hem digitaal?
     
  5. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Digitaal kopen vind ik lame, ik koop liever iets fysieks. De digitale is ook ruim 20 euro duurder.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als hij een game start moet hij kiezen vanaf welke quest je wilt starten. Verder kun je altijd iemand zijn game joinen als je bij elkaar in de friendlist staat mits je natuurlijk ook zo ver in de game bent.
     
  7. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gekregen via mijn werk als redacteur voor een gamewebsite, anders had ik ook de retail edition gekocht. Met doosje erbij voelt het toch echter.

    Dat laatste is niet waar, ik heb ook eens iemand gejoined die al een quest ofzo verder was. Daarna toen ik weer alleen ging spelen was ik daar dus ook.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2012
  8. Seh

    Seh Guest

    Ja, heb net effe paar quetstjes gedaan. :) Toffe game, maar er bestaat nog zoiets als het echte leven en daar moet ik ook XP in verzamelen. Morgen middag maar weer eens verder.
     
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Mocht iemand nog een Guestpass over hebben, ik zou het erg waarderen om de game te kunnen testen.
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij is erg vet. Skeleton King net verslagen, nu naar bedje toe :) Mensen die zin hebben in co-op: HamlapNL#1636 is mijn naam :)
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik blijf het echt bizar vinden. Zo'n grote release en dan zo'n grote inschattingsfout van Blizzard. Sta de hele dag door nee te verkopen en de reserveringen lopen flink op. Begin volgende week word er weer een kleine lading verwacht. Erg jammer van Blizzard.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.274
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Ik ben blij dat mijn download nu goed gelukt is. Hoef ik geen fysieke te kopen, want daar geef ik wel de voorkeur aan. Als ik die leveringsproblemen zo zie, wtf zeg. :F:
     
  13. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Klaar Met Normal ! Nightmare Next !

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2012
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.274
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Is er eigenlijks wel een levelcap als je door kan levelen in andere moeilijkheidsgraden?
     
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Level 60. :)
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Mensen neersteken voor drops, zo gaat dat, in Puttershoek.

    Zo dan, lvl 50 gehit en morgen gaan we Nightmare Diablo slayen. Heb nu best een toffe Demon Hunter, 3,7k DPS en 11k Health. Lekker op een afstandje damage schieten terwijl de Monk alle mobs naar zich trekt.

    Krijgen jullie al Legendary's en Set Items te pakken? Tot nu toe ben ik niet verder gekomen dan een ring. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2012
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Difficulty wel.

    Voor de mensen die het nog niet wisten. Bij settings kun je elusive aanzetten waardoor jezelf alle skill kunt zetten ipv gebonden te zijn aan de 4 per slot die je kunt kiezen.
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Pas 3 uur en 37 minuten gespeeld, hier tot nu toe het resultaat:

    [​IMG]

    Ik doe lekker rustig aan :)
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heel erg rustig aan ;)
     
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Is dat zo? Nja ik houd er niet van om te rushen. Daarnaast heb ik enkel nog in mijn eentje gespeeld.
     

Deel Deze Pagina