Copy Paste, copy paste, copy paste... nee hoor, ik kom er niet in. Ze hadden gewoon niet zoveel guest passes bij de fysieke copies moeten stoppen. Nu kunnen betalende spelers niet in het spel. Tsk Blizzard, ik ben zwaar teleurgesteld. Probeer het over een halfuurtje wel weer.
Jeej zit erin. Btw ik begin wel met die lijst, gewoon de lijst kopiëren en jezelf erin zetten. Code: Seh - Seh#2408 Dan kan iemand hem in de OP zetten als hij een beetje gevuld is.
Code: Seh - Seh#2408 Jorrie- Jorrie#2684 CheesieOnion#2768 Marciiano#2269 GForce - Predaking#2690 Brocade - Brocade#2942
Hier die van mij :>. Oh en: Code: Seh - Seh#2408 Jorrie- Jorrie#2684 CheesieOnion#2768 Marciiano#2269 GForce - Predaking#2690 Brocade - Brocade#2942 OniRyo#1773
is diablo 3 nog net zo verslavend als twee of is het heel anders. Dan weet ik tenminste of ik eraan moet beginnen
56 alweer, levelen blijft gewoon vlot gaan. Nu maar al mijn centjes sparen zodat ik een goeie legendary bow kan scoren in de AH. Code: Le Lastpak - LeLas#2668 Seh - Seh#2408 Jorrie- Jorrie#2684 CheesieOnion#2768 Marciiano#2269 GForce - Predaking#2690 Brocade - Brocade#2942 OniRyo#1773 Ik investeer nu trouwens heel veel in Smokescreen. Had ik veel eerder moeten doen. Nu ga ik niet meer zo heel vaak dood in Hell wat hiervoor toch wel anders was Entangling shot is ook nieuw voor mij nu maar wel een must geworden. Kwa gear stack ik Dex, attack rating en een beetje Vit en Discipline. Prime:Entangling Shot(Heavy Burden) Sec: Rapid Fire(Withering Fire) Skills zijn: Smokescreen(Special Recipe), Preparation(Invigoration), Evasive Fire(Covering Fire), Rain of Vengence(Beastly Bombs)
Smokescreen is OP en gaat wss generfed worden las ik net hier. Net level 21 geworden, wel weer even genoeg.