Code: Le Lastpak - LeLas#2668 Seh - Seh#2408 Jorrie- Jorrie#2684 CheesieOnion#2768 Marciiano#2269 GForce - Predaking#2690 Brocade - Brocade#2942 OniRyo#1773 Rbz NL - RbzNL#2805
Jullie mogen mij toevoegen, met nog 2 andere kunnen we misschien een character maken die we alleen levelen als iedereen er is. Is wel leuk denk ik. Headsetje op en goan.
Ik wil barbarian zijn dan Smokescreen is inderdaad wel erg sterk en zal OP worden met de juiste build. Wil het alleen niet generfed zien worden want dat is de class waardeloos op Hell. Met een zeer korte cooldown kan ik nog leven.
Je kan beter een "source" als offhand doen als mage, een source doet in de meeste gevallen meer dps als een shield met int.
Heb je veel MF? Dan wil ik sowieso wel met je spelen. Al lijkt het me slimmer om voor extra gold te gaan. Je kan wel 200% meer kans op rare's en legendary's hebben maar 3.00 x 0.000000001 is nog steeds geen zak. Met gold merk je het verschil wel en kan je de gear kopen met de juiste stats ipv een strength boog ofzo(Die onzin loot ik dus altijd als rare). En wie weet kom je wel wat leuks tegen wanneer je gold aant farmen bent.
Items / gold. Met 5 stack van de MF en GF buff vind je best veel. De meeste items verkoop ik gewoon op de AH, krijg je best veel voor. Wil nu eigenlijk wat farmen zodat ik een beetje goede gear heb om vervolgens op Inferno te farmen, daar vind je de echte goede items. Edit: Ga nu de Butcher solo'en op Inferno: http://www.twitch.tv/wannab_zyzz/
Is er ergens een demo te downloaden zodat ik weet of ik Diablo III üperhaupt leuk vind? Op Google krijg ik geen resultaten van een demo... Ik ben geen PC gamer maar omdat vrienden van me Diablo III geweldig vinden wil ik 'm eerst proberen.
Dat van die video is een andere nerf. Als ze Smoke Screen nerfen worden Hell en Inferno bijna onmogelijk als Demon Hunter.
Voor zover ik weet heb je een trial of een guest pass nodig. Niet echt een demo zoals we ze bij andere PC games kennen, maar een klein probeersel. Probeer het eens via www.battle.net, je hebt toch een account nodig als je de game wilt spelen en proberen.
Is er dan iemand zo gul om een guest pass aan mij te geven? Vriend van me heeft zijn guest pass echt een half uur geleden aan iemand anders gegeven en zijn broertje heeft zijn guest pass ook aan een vriend van hem gegeven... En als ik op Google zoek, dan is de enige optie via forums. En dit is ook een forum.
Ik krijg hem morgen ook binnen, helaas denk ik al 2 guest passes te hebben vergeven aan mijn broer en een maat