Ik ben niet zo ver nog in de game, level 21 ofzo.. Maar ik lees overal dat de Demon Hunter OP is.. Wat maakt die zo OP dan?
Hoogste DPS en Smokescreen waarmee ik 3 sec onkwetsbaar ben. Daarnaast speel ik dus de DH en dan lijkt het net alsof ie OP is. Mijn demonen jagertje:
Ziet er behoorlijk epic uit die DH 36K DPS lol. Waarom ook stacken in vitality als je toch one-shotted wordt in Inferno. De laatste patch note btw: http://d3db.com/news/id/240-diablo-iii-hotfixes---52312/
Yeah, zwaar klote want nu ga ik weer dood soms op hell. Wist in het begin ook niet wat er aan de hand was. Opeens werd het spel vet moeilijk. Nu maar een goedkope smokecreen rune pakken en alleen gebruiken om aanvallen te ontwijken. Werkt een stuk beter ook.
4 seconden onsterfelijkheid als Monk ftw. Niet dat het iets goed maakt na al die nerfs die monks hebben gekregen.
Die spelen het spel eerst op Inferno uit denk ik Die 4sec is toch ook al generfed naar 1.5sec? http://d3db.com/news/id/240-diablo-iii-hotfixes---52312/
Nee, was eerst een rune dat je je teammaten 2 sec ook onsterfelijk maakte (zelf 3 sec). Die is generfed naar 1 sec, maar er is ook een rune dat je de 3 sec extend naar 4 seconden puur voor jezelf. Die werkt nog gewoon.
Nu al nerfs? 10-1 dat ze de bosses etc etc etc ook nog wel gaan doen dan. Het Blizzard publiek vandaag de dag kennende denk ik dat er nog wel veel lui een topic zullen openen en spammen op het forum. Ik heb die al zovaak gezien op het wow forum, soms ten treure uit.
Ja, maar niet om het makkelijker te maken Yellow. Ze willen juist Inferno zo moeilijk maken/houden als het kan. Daardoor worden sommige skills flink getweaked.
Idd om classes gelijk te houden zodat alle classes evenveel nut hebben op Inferno. Ik wilde bijna Monk rerollen om die reden.
Monk is solo heel beperkt vanaf Act3 in Hell heb ik gemerkt. Je kunt eigenlijk alleen maar ontzettend defensive gaan en je erdoor heen healen. Gebruik nu zelf 1 attack, passive aoe, 3 heals en een blind. Leuk is anders, maargoed, gear is niet geweldig natuurlijk