Yeah heb m ook eindelijk! Net even een questje co-op gedaan met Ferron, echt een awesome game. Kreeg net een rare drop van de eerste echte baas, is het een roze rok (ben een witch doctor). Great.. xD
Heb hem ook (onverwachts) binnen gekeregen vandaag. Pc faalt alleen. Maandag na m'n loon direct een nieuwe videokaart bestellen
Hoezo gast? Ik kreeg dat vanavond in beeld na het invoeren van de Autheticator code. Niet te snel met je conclusies aub.
Omdat je toch zelf wel weet met welk email je inlogt op al je blizzard spellen na X jaar? Daar hoef je nou niet bepaald online voor te gaan lijkt me.
Als hij het verkeerde emailadres had ingevoerd kreeg hij het Authenticator scherm ook niet te zien lijkt mij
Ja dat weet ik idd wel. Tuurlijk voer ik de goede in, tuurlijk voor ik de goede code. God waar hebben het over. Dat je je al druk kunt maken omdat ik een keer zoiets zeg of constateer.
Volgens maak jij je meer druk erover dan Inferius? Volgens mij is hij alleen maar het stoken Ik had trouwens geen problemen deze avond.
Ik krijg dat scherm sowieso niet. Hij bedoeld dat je email adres ook in te vullen is als ID, hoeft niet perse je battle.net tag te zijn.
Ik speel ook altijd samen met een Monk en zie hem best vaak dood gaan op Hell. Monks zijn toch ook generfed samen met de DH? Oh ja, ik speel Inferno nu. Pine, ik ga je ff adden. Nog meer Inferno peeps hier? Niet gevraagd maar heb al gelezen dat het niks uitmaakt. Al zegt Blizzard iets anders. Maar als het zo belangrijk is, waarom krijg je er dan geen 1 gratis bij aankoop van het spel? Ik vind het een beetje omslachtig om aan iedereen een authenticator op te sturen. Een telefoon app durf ik zelf niet te downloaden. Met telefoon doet de laatste tijd een beetje moeilijk en ben bang dat ie binnenkort stuk is.