Nu je zin Jorrie? Bullshiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit, met je one shot Hoeveel kan je critten dan?
Ik kan nu al 2 dagen geen friends meer adden? Weet echt niet waar het aan kan liggen. Gebruik gewoon username#nummer. Dat zou voldoende moeten zijn toch?
Een op de 10 keer kom ik verder zonder error 37, dan duurt het een hele tijd totdat ik mijn herolijst heb. En dan kom ik er soms ook nog niet eens in. Ik snap niet waar die problemen vandaan komen. EDIT: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4211047233#11 Komt dus door de patch.
Nieuwe nerf van Blizz om ervoor te zorgen dat we niet te snel inferno uitspelen. Je mag nu ook niet meer inloggen. Te OVERPOWERED dat inloggen!!!
Gewoon belachelijk. Wat boeit het dat de servers te druk zijn? Ik wil ff singleplayer spelen, kan mij het boeien dat de server te druk is voor multiplayer games. Echt slecht geregeld van Blizzard.
Echt belachelijk dit.. Meer dan 2 weken na de release hebben ze hun zaakjes nog steeds niet op orde. Doe dit lekker 3 uur 's nachts ipv 's avonds wanneer iedereen lekker wil gamen....