Ik heb alweer 3 uurtjes gespeeld hoor. Gewoon je wachtwoord constant copy+pasten en je zit er zo in. Gewoon te veel spelers online.
Kan beter deze game sochtends opstarten en de hele dag aan laten. Zodat als ik tijd heb savonds kan gaan spelen.
Ik moet zeggen dat op alleen de nacht van de release na ik geen inlog problemen heb gehad whatsoever! Heel soms 2 of 3 keer mijn wachtwoord in moeten voeren, maar daar is het ook bij gebleven.
Act I uitgespeeld. Alleen nog met 1 NPC praten. Ondertussen even wat achievements van Act I uit de weg aan het ruimen. moet nog 1 event en aardig wat dungeons
Heb eindelijk een nieuwe laptop dus ik kan ook weer eens relatief moderne games draaien. Ik wou D3 halen, maar die is nergens verkrijgbaar in de winkels (behalve digitaal voor te veel geld). Heeft iemand wellicht toevallig nog een guest pass voor mij over zodat ik er alvast mee kan beginnen. Zo ja, dan zou ik een PM erg appreciëren.
Heb twee Samsung 830's in Raid 0 Moet wel genoeg zijn denk ik. FPS drops zijn ook echt minimaal tho...
+ gebieden/loot/monsters worden continu gedownload/upload naar de blizzard servers om hacken te voorkomen. Spelen via wireless kan dus ook fps drops veroorzaken. Ik heb het zelfs met mijn i5 2500k @ 4.4ghz, 16gb ram en Radeon 6950 2gb in crossfire opstelling.
Ah, ook hier aandacht voor Diablo 3! Mijn lvl 60 monk: Ben nu bezig met Act I Inferno en Act IV Hell om gear te verzamelen om op een redelijk normale manier door Act II van Inferno te kunnen (dus niet alle champion + elite packs ontwijken en als dat niet lukt 20x sterven). Stats zijn momenteel als volgt: DPS: 14.300 Health: 22.000 Armor: 3700 Attack Speed: 2.66 All Resistance: 225 Die attack speed is wel bijzonder prettig, daardoor blijft de spirit balk erg goed gevuld. Vooral mijn resistance en armor rating moeten nog een stuk omhoog momenteel.
On average players have created 3 characters each 80% of characters are between levels 1 and 30 1.9% of characters have unlocked Inferno difficulty 54% of Hardcore players chose a female character The majority of Hardcore deaths (35%) occur in Act I Normal The most common level 60 build in the game is only used by 0.7% of level 60 characters of that class (not including Passive diversity) The most used runes for each class at level 60 are Barbarian: Best Served Cold, Demon Hunter: Lingering Fog, Wizard: Mirror Skin, Monk: Peaceful Repose, Witch Doctor: Numbing Dart Wel grappige info. Vooral dat de meeste wipen in Act1 Harcore. LOL.