Weer niemand online waarmee ik inferno kan doen. Dan maar een andere char ernaast rollen. Barb gaat het worden.
ligt het aan mij of is er op dit moment echt nog iets mis met de economie in deze game? zit in act 1 inferno, met een barb. het is voor mij echter onmogelijk welke elite pack dan ook te slopen. waarschijnlijk dat ik dus undergeared ben..... maar wanneer ik op de AH kijk betaal ik voor betere gear belachelijke prijzen van 1mln ++ dit terwijl ik in mijn 70 uur spelen ongeveer een 1.6 mln heb opgeraapt. ligt dit nu aan mij, mis ik iets, of moet ik echt gold gaan kopen via die chinese rommelaars? 1.000.000 voor €16,- 100.000 per uur farmen. dat is dus €1,60 per uur...... vind ik een mager loon.
Zodra je Act 1 Inferno zonder al te veel moeite kan halen, kun je in Act 1 heerlijk farmen hoor. Ongeveer 50K gold per 20-25 minuten + yellow/orange/green item drops, die je weer kunt verkopen tussen de 100K & 1000K als de stats goed uitvallen. Meeste gear die je nodig hebt in Act I is ongeveer 100K per piece. Alleen Rings en Amulets zijn zwaar overpriced.
Maar ook zwaar zeldzaam. Het aantal rares die ik heb gevonden kan ik op 1 hand tellen. Een goed gerolled DH ringetje gaat weg voor 4 a 5 mil, makkelijk. Ik vraag me echt af hoe sommige mensen aan dat geld komen. Spelen sommige dan echt zo hardcore? Want farmen vind ik niet echt leuk om te doen. Zeker solo is het niet te doen.
Ik heb regelmatig wat rings zien droppen. Sommige waren helemaal niets, maar toch 1 of 2 waar ik wel wat gold voor kan krijgen.
Hoe bepalen jullie wat je voor een item kan vragen? En kan je met de artisians ook zelf sockets maken in voorwerpen?
Huh. Ik snap het volgende niet, ik zet een item voor 5.000 op de AH, met een buyout van 10.000. En dan zie ik soms voordat de tijd van de auction verlopen is, dat hij er voor 8.500 uit gegaan is, hoe kan dat?
Volgens DiabloFans.com zijn dit de tijden: Europe: 1:00 p.m. PDT to 7:00 p.m. PDT En via http://everytimezone.com kom ik echt op 10 tot 4.
Het is gewoon 5 tot 11 zoals het altijd al is geweest in Europa. Blizzard is echt niet zo gek om 10 uur s'avonds de servers expres dicht te gooien.
Is er een mogelijkheid om statistieken te zien van je skills welke bijv. Het meeste damage doet Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
Zet Advanced Tooltips eens aan in je instellingen, dan zie je per skill het precieze getal van de damage die je doet.