Dat is alleen als je een hardcore karakter aanmaakt. Dat kan je aangeven als je een karakter maakt. Kan biivoorbeeld op normal ook al.
Servers stability wordt continue aan gewerkt dus ook in de patches. Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen de 1e 2 weken problemen had met inloggen en de AH. Tegenwoordig draaien de servers goed na mijn idee.
Dan moet je wel eerst normal doorspelen met je hardcore-character voordat je daarmee aan nightmare kan beginnen.
Daar heb ik geen reet aan Dries. Ja ik wil dus weten of het verstandig is om veel Vit in mijn Templar te knallen zodat ie als afleiding kan dienen op inferno. Maar misschien maakt het geen flikker uit en gaat ie sowieso altijd dood.
Ze moeten geen verplichting zijn om mee te nemen omdat het zonder veel te moeilijk zou zijn. Logische beslissing.
Dan moet je misschien het filmpje kijken en dan zie je dat zo'n merc nog best veel damage doet en bijzonder handige abilities heeft.
Abilities heb je sowieso en DPS is geen probleem voor mijn Hunter. Probleem is dat mijn Templar altijd dood gaat op Inferno. En met altijd dood bedoel ik dus ook echt altijd dood. Zie hem gemiddeld 6 keer sterven ofzo wanneer ik een elite pack aant bevechten ben. Tegen trashmobs overleeft ie het wel maar dat komt ook alleen maar omdat ik alle mobs neerschiet voordat ze ook maar in z'n buurt komen.
Abilities heb je wel wat aan, charm op een sterke mob en die 1 shot andere mobs, heb je de mazzel dat je follower dat op de juiste doet gaat het een stuk makkelijker. Templars heeft verder taunts en is melee, enchantress staat als laatste op de aggro lijst, gaat alleen dood als die in aoe staat. Verder heeft ze een +15% armor passive, niet bepaald nutteloos.
Iemand meer hier die Monk gaat proberen zonder shield? Ben het echt beu om met een shield rond te lopen als monk, zo achterlijk.
RMAH is live gegaan op de US servers. Er wordt ook gewoon meer dan 200 dollar gevraagd voor een item. Belachelijk dit!
Het is echt nét live gegaan, het is nu nog wat de gek er voor geeft. Als jij een sick item hebt en je ziet dat ze voor zoveel verkocht worden waarom zou je je prijs dan verlagen?
Iedereen probeert het natuurlijk meteen voor volle mep. Prijzen zullen snel dalen hoor, zeker met de hyper inflatie die de gold markt heeft op dit moment door alle bots en farmers.
Omdat niemand je item koopt voor zo'n hoog bedrag. En de RMAH is weer eens uitgesteld op de Europese servers naar aanstaande vrijdag.
Heb al screenshots gezien van lui die 875 dollar hebben verdient met 5 items. Er is altijd wel een rijke malloot die direct de beste items wil en hier geld voor over heeft. Maar ik denk dat het meeste geld verdient kan worden met lage prijzen en dan veel achter elkaar verkopen, items voor 15-25 dollar verkopen en voor 10dollar weer een item kopen. Denk zelfs dat je er in je vrije tijd een leuk zakcentje aan kan verdienen mits je de juiste items koopt/verkoopt.