Niet verkeerd. Snap alleen de mensen niet die dergelijk items kopen. Dan moet je eigenlijk geld te veel hebben. Als ik tegen mij vrouw vertel dat ik digitale items gekocht heb kan ik op de bank slapen
Damn, ik heb sinds een paar dagen heel erg last van lag. De afgelopen twee weken kon ik Diablo gewoon spelen zonder lag. Ik heb sinds begin juni een nieuwe laptop met Intel i7-2630QM, 6 GB DDR3 werkgeheugen en een AMD Radeon HD 6490M. Ik kon Diablo gewoon op normale settings spelen zonder lag, maar nu is het niet te doen. Echt heel erg irritant. Ik heb op Google gezocht en ik kwam toen al meer topics tegen dat andere mensen ook last hebben van lag terwijl ze ultieme game desktops hebben. Iemand die weet wat hier tegen te doen is? Of ligt het aan de servers van Blizzard?
Je moet ook niet alles tegen andere mensen zeggen slimmerik. Opzich niet zo verkeerd. Centjes uitgeven aan gear, ondertussen gear farmen en verpatsen en daarna je gekochte gear weer verkopen als het vervangen kan worden. Zo hoef je geen enorme bedragen verlies te maken.
Ik ga straks even streamen , zouden jullie dan kijken of niet ? Ik zal op men wizard spelen die nu level 42 is denk ik. Gewoon om tips te krijgen enzo ?
Njaa sorry is wel een mooi bod maar heb net andere gevonden die iets beter zijn voor mijn speelstijl . Hopelijk geraken ze toch verkocht want het zijn wel goede items
Vraagje over die laatste item. Heeft het nut voor wizards om resistance te stacken? Ze zijn al niet echt bedoelt om hits op te vangen en hun intelligence compenseert alles toch al?
Enkel het erop zetten van items/gear op de Real Money AH kost geen geld toch? Ja de eerste keer een smsje natuurlijk, maar meer niet toch?
Gaat pas 1 euro listing fee af zodra het verkocht is + die 15% naar je paypal dan. Alle 3 items verkocht btw, mooie 7 mil rijker.
wat zouden de stats moeten zijn van een wizard van level 44 ? ik kan belial maar niet verslaan op nightmare , wizard"s zijn zo squishy. The butcher ging wel easy , ik snap het niet
Let ook op je build. Ik heb gisteren Nightmare compleet gehaald met mijn wizard en ik stack volop in Int. Belangrijkste is toch constant je wapen te vervangen via de AH. Ik gebruik verder de volgende build: Klik. De laatste skill kan vervangen worden door een andere skill. Ik gebruik deze om toch wat meer damage te doen. Op Hell & Inferno ga ik hem waarschijnlijk aanpassen naar een andere skill om wat meer damage op te vangen.