Gisteren Act III Inferno gehaald + Iskatu Act IV. Ging best aardig. Ik had alleen wat moeite met Azmodan en zijn Hell's Grasp. Rakanoth zal wel niet te doen zijn als solo DH met zijn Teleport en minions. Hopelijk kan ik wel goed farmen tot aan Rakanoth.
Rakanoth moet je proberen joh! Gewoon tijdens fights je traps goed neerleggen, adds spawnen altijd in de omgeving rond je.
Welke was dat? Die ene met die zwarte beestjes of die andere waarbij je zijn teleport aanval moest gokken om te dodgen? Bij die eerste had ik een filmpje gezien met een speed build en alleen maar rondjes aant het rennen was en tegelijkertijd overal traps plaats. edit: Ah je was er al langs. Filmpje gevonden: [yt]anNTzQnpHWI[/yt]
Wat is het verschil? Denk je dat ie z'n adds gaat bijroepen, teleporteert hij naar me om me te oneshotten.
Veel bosses hebben bepaalde animaties + sound effects voordat ze een aanval doen. Rakanoth heeft een bepaalde sound net voordat hij teleport waardoor je altijd preventief kan smoke screenen en niet gehit te worden.
Net met hell gestart , ik ben nu soms gewoon dood in 2 hits Maar ik vertik het om damage op te geven voor vit of res Wat denken jullie ? Gewoon zo blijven gaan en dan vanaf wanneer het echt niet meer gaat vit enz bouwen ? Morgen doe ik verder en dan doe ik skeleton king dan kan ik al eens zien ..
De man van de vele vragen. Heb je al het antwoord al gegeven. Mijn main is op het moment ook een glass canon, maar daar komt verandering in. Minimaal 30K hp en 7K ress to all is mijn doel. Nu ik met mijn barbarian bijna 60 ben en veel A4 Hell farm zie ik pas in hoe irritant glass cannons zijn. Gewoon te lui om vit/ress te stacken en alles doen voor de dps. Ik erger me kapot als ik regelmatig met een 4 mans party de boss uiteindelijk zelf mag downen omdat de ranged dps weer door 1 shot kapot gaan ;( Dat is ook de reden dat door Blizzard de repair costs verhoogd zijn. Ze vinden dat je een betere balans moet vinden ipv dat continue death zerging door de glass cannons. Vandaag uiterlijk 13.00 uur staat de patch online. http://d3db.com/home
Als je genoeg resistance en armor hebt wel ja. Mijn monk werd nog pre-patch constant geoneshot in act 2 en verder.
Ik lees dat er veel gezeur is over de repair costs. Zelfs als je niet doodgaat, kost het je rond de 20K tijdens een butcher run. Je moet nu dus hopen dat je een goede ilvl 63 kan vangen tijdens zo'n run, anders ben je gewoon de helft van je gold kwijt aan repair costs zonder dood te gaan.
Waarom zit er nog steeds geen mogelijkheid in om de gear wat gedailtaleerder te vergelijken op de AH??
Ik loop nu op ong. 500 res rond op mijn monk met 25/30k health-ish (ligt een beetje aan mn gear swaps), dan overleef je wel een aantal hits. Je survivability komt vooral van Serenity en Blinding Flash though.
Moet zeggen dat ik nu met de AS nerf wel echt problemen heb. Denk dat ik drastisch mijn gear en build om moet gooien. 2hander met crit ofzo misschien.
Heb nu een nieuw wapen , voor 2k op auction house gekocht , level 60 wapen maar met reducement van levels , 450 dps en 100 vit , 120 int . Geweldig voor myn level 51 wizard
Ja door die AH gaat Hell echt nergens meer over Loop nu ook door normal als een beest te hakken met een hoge attack speed wapen geboost door een Inferno gem haha.
Volgens mij heb ik de sterkste 1hander die je kan dragen op level 51 Maar Hell is nog altijd niet ZO easy , Hell en Inferno zijn echt gewoon niet te vergelijken met Normal en Nightmare .