Nieuwe challenge: Zoveel mogelijk MF in mijn DH proppen en nog steeds alle trash oneshotten in Act 1. Net een aantal runs gedaan. Helaas geen fuck aan overgehouden. Spoiler
Ik loop met 350 MF rond incl 5 stacks en nog steeds hou ik 25k dps op mijn DH over. Zo farm ik al een tijdje.
Jawel, maar trash geeft ook een kans op loot en sinds (ik tenminste) toch bijna alles oneshot, is gear swappen niet nodig. In act 3-4 doe ik dat wel natuurlijk.
Dat staat niet vast, wie weet komt er wel een gear switching button. Het is niet dat ze tegen gear swapping ansich zijn, maar dat het zo'n hassle is om constant je gear uit te switchen.
En door die bots moeten ze alles maar gelijk nerfen? Dat gaat dus ten kosten van de andere 90% van de community. Ze zijn alles behalve goed bezig bij Blizz.
Vind het zelf ook jammer van de MF op chests hoor, doe regelmatig whimsey en nu heb je geen drol meer aan die clouds daar.
Iemand zin om Belial te klappen rond een uur of 5? Kom solo met me barb tot 250K hp van de 6,7 mill. Maar dan is het afgelopen ivm overal die groene bulbs! Moet eigenlijk meer DPS doen, maar wapens zijn zoooo prijzig
Vraag me wel af waarom je dan niet ff wat passive skills tweakt of switch naar een 2-handed oid. edit: Oh, zijn er mensen die blacksmit plans hebben met 6 attributes? Heb er zelf 2 geloot met 4 att, maar zie het nut er niet van in om daar items van te maken. Heb nog wat tears liggen waarvan gear kan worden gemaakt. Het moeten trouwens geen wapens zijn, die hebben blijkbaar slechte damage(geen idee waarom).