Hmmm, sinds ik door had dat DIII ook goed draait op mijn Mac mini de game ook gekocht. En ik ben nog maar aan het eind van act II. Moet zeggen dat de game me toch niet trekt, kan niet precies aangeven waarom. Wellicht dat de games beter zijn geworden en deze formule zijn tijd wel heeft gehad? Het ligt er ieg ook aan dat ik tegenwoordig liever op de console game, ik merk gewoon dat ik weinig zin heb achter de PC te zitten … Ik zet mijn hoop in op Borderlands II, ik denk dat die game kan bieden wat ik mis in DIII. En stukjes en beetjes zal ik mss ooit DIII op normal voltooien, maar ik ben er bang voor!
Huh, DIII is best awesome. Moet wel zeggen dat ik de hele game in co-op heb gedaan. Toen mijn friendlist was gekapt(mid Inferno) heb ik ook schijt aan de game gekregen. Verbaas me dat je lvl 1-60 niet tof vindt.
Shit, haal die difficulty's nooit uit elkaar. Ze gaan trouwens content toevoegen in de vorm van end content voor de mensen die de levelcap al hebben bereikt. Wanneer die content komt is nog niet bekend.
Huh, waar heb je die info vandaan? Check dagelijks de DIII forums vanwege de grappige comments over hoe slecht de game is. Maar heb niks gehoord over toffe Endgame content. Als het tof is ga ik weer spelen! Zolang het maar geen PVP is. Draait te veel om gear, de Demon Hunter Tank gaat echt nergens over. edit: Ooh, er stond iets op de frontpage van Diablofans. Verder is het niet bekend wat het precies gaat inhouden. Zal vast wel tegen vallen.
EG is niet de meest betrouwbare bron, maar bij EG doet net als op XBW de baas het nieuws en die kun je wel vertrouwen. Bij deze de link: http://www.evilgamerz.com/31256_Nieuwe-doelen-voor-max-level-Diablo-spelers-komen-eraan.html
Yellow 13 stop je Diablo 3 spel veilig in een kast en doe hem op slot. Het is gewoon een hardcore farm spel, vind je het niet leuk ? Dan moet je het niet spelen.
Misschien voor een quest? Ikzelf had laatst een Black Mushroom gevonden. edit: wat doen jullie trouwens met magic items, salvagen of vendoren? Zelf heb ik als richtlijn lager dan 25g disenhant ik ze en hoger dan 25g dan verkoop ik ze (npc niet ah).
Hij was de hele dag niet online geloof ik. Dus hij heeft kunnen oefenen of alvast een opname gemaakt. Denk het laatste want als ie oefent kan ie het net zo goed streamen.
Het lijkt een fake. Ineens zit de mic van zijn headset aan de andere kant en toen straks heeft hij de klok rechtsboven enabled en die is nou ook weer weg.