Dat respect krijg hij van mij dus niet, omdat hij de hele tijd aan het benadrukken is dat het live is en dan toch een pre-recorded filmpje laat zien.
Schijnt een bug in de game te zitten, die te maken heeft met de Wizard class. Als je op een bepaalde manier snel teleport en een specifieke skill gebruikt, dan kun je onsterfelijk worden. En voor langere tijd en op de hoogste stand is dit ook mogelijk. Probleem staat al op het forum van het spel en er zal ongewtwijfeld snel aan gewerkt worden. Toch behoorlijk ernstig deze bug, want op deze manier kun je wel snel dure items in en verkopen omdat je toch niet dood gaat. Ik speel trouwens geen Wizard en ook nog geen behoefte aan.
wth? ff kijken of dat echt zo is. Edit: ziek ook. Ik farm geregeld act II, in dat woestijn gebied. Met deze exploit agro je de hele map, je cast wat spells en je killt alles in no time. Dit gaat niet lang duren tot dit gefixed is.
Lol werkt nog ook. Jammer dat mijn wizard maar 52 is en ik vandaag niet kan spelen. Anders was het free inferno farm geweest.
Ben nu begonnen met een Demon Hunter, omdat ik wel eens iets anders wou proberen en toch wel merkte dat het een stuk lastiger aan het worden is tegen mobs met mijn Monk. EDIT: Gaat zeer goed. Ben nu level 20. De drops lijken ook veel beter dan bij mijn Monk van level 54. Ik heb bij Butcher en Maghda 3 rare drops gehad en bij beide een ring. Ik merkte rond level 18 toch wel dat ik iets moest doen om me te healen en heb gekozen voor Life on Hit. Ik heb via de AH voor 10.000 twee hand crossbows gekocht die samen goed zijn voor 150 life on hit.
Huh? Ik snap niet precies hoe AH werkt als je geen buyout prijs hebt. Ik had 20.000 geboden op een item waar de vorige bieding rond de 5.000 zat. Nu heb ik hem gewonnen en heb ik iets van 10.000 terug en daar staat bij refund. Waarom krijg ik dit terug?
En de bug is fixed van wizard, zodra het bekend werd bij de mainstream fixen ze het meteen. Bug heeft blijkbaar weken gewerkt voor de aziaten die slim hun mond hielden.
Als ik zo de verhalen hoor heeft de bug/exploit iets van 7 tot 8 weken gewerkt En eerlijk gezegd denk ik ook wel dat het langer was ook.
Buuuuh, ik voel me echt een nab maar het lukt mij maar niet om Diablo te killen. Speel Wizard en kiten in Phase 1 gaat prima.. Maar ik kom Phase 2 maar niet door... Iemand die me een handje wil helpen? Add me: Furies#2126
Ik las op hier http://www.gamer.nl/nieuws/356350/onsterfelijkheids-bug-diablo-3-verholpen-andere-duikt-op dat er nu weer een andere is waardoor je een grote healthboost krijgt.
Ja WoW ja. SC schijnt wel balanced te zijn. Hopelijk gaan alle buffs en nerfs voor het balanceren van de chars de singleplayer niet verneuken.