Nog wat bruikbaar gehad dan? Kan me de laatste keer niet herinneren dat ik iets nuttigs kreeg voor me main. Wel opvallen dat er nu meer lvl 63 items droppen ,maar helaas wel bijna altijd met stats van een lvl 59 item.
De drops met mijn DH doen het ook goed. Zit nu op de helft van Act 3 en er droppen veel rare's en ook nog eens items waar ik iets aan heb. En ik heb al veel Rare Jewelry gehad, terwijl dat nog nooit gedropt is bij mijn andere character.
Ze moeten snel met een patch komen anders is het voor goed over met deze game. Net als ik is het grootste gedeelte van de community er helemaal klaar mee.
Dat had ik je vanmiddag wel even kunnen vragen: Verkoopt dat een beetje als je dubbel hebt bijvoorbeeld? Nog bedank voor die ene van level 16 van je, die kan ik wel gebruiken als ik 16 ben, net 15 en ik sla al beter vijanden neer door een andere build en die tips van je.
Als de stats een beetje goed zijn dan zou ik een buyout prijs kiezen tussen de 5.000 en 10.000, dan gaat het meestal snel genoeg weg. Jewelry gaat vooral snel. Ik denk dat dit komt omdat je op een lager level nog niet zo veel eisen hebt aan items. Later kan het zijn dat je bijvoorbeeld minimaal 100 dex en vit wil en die zijn natuurlijk ook zeldzamer/droppen minder vaak.
Even een vraagje: Als je de game een keer hebt uitgespeeld, blijven de followers die je op een hogere stand dan weer tegen komt ook hun oude gear houden of moet je daar ook weer helemaal overnieuw mee?
Het ging mij meer om hun gear. En als je dus een nieuwe stand begint, met dezelfde char als op normal, hoe het dan zit met hun followers en gear.
Hartelijk dank! Mooi, dan maar hopen dat ik mijn echantress snel kan bereiken. Ik ga echt niet alle followers gearen, dat vind ik al irritant in Dragon's Dogma 1 is wel genoeg imo