1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

1. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt wel blij met die 100 extra levels. Maakt het farmen gewoon een stuk vermakelijker, daarnaast heb ik mezelf niet ten doel gesteld daadwerkelijk lvl 100 te worden :)

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Dacht ook weer ff Diablo te proberen... Zegt ie eerst dat ie moet patchen terwijl hij up to date is en krijg dan eindeloos "Diablo 3 is already running"

3. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Net Act III inferno gedaan en op een enkele death na, totaal geen moeite gehad eigenlijk. Act IV daarentegen is wel weer lekker uitdagend nu :)

4. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Wat voor een class/build speel je mee als ik vragen mag?

5. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wizard, Glass Canon build.

De stats op de loots zijn echt sick geworden ^^ Net een staff met 7%AS, 171 intellect, 120 Vitality, +106% crit dmg en nog een stat erbij. Alleen jammer dat de DPS van de staff zelf bagger was -_-

6. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ik had een lvl 62 2-hander met 451 vit, 1k dps en +60% crit dmg. Ook een monk weap 1 hander met 1k dmg 150 dex 100 vit en crit dmg maar die heb ik aan een maatje gegeven

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798

8. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren ook maar gespeeld tot Paragon level 1. Dat ging niet zo snel... Dus level 100 zal echt heel veel tijd in beslag nemen. Gelukkig is het farmen daardoor wel iets leuker.

De drops lijken wel beter geworden, toch een 2-h sword met 1200 DPS en als prim stats: strength, vit & dex + dmg converted to life.

9. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Kunt er ook een rode xp gem in je head slot doen.
    Scheelt weer xp.

10. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Valt nog mee dus, de echte pro's ranken 45mil XP per uur nu, da's 30x zo snel dan waar de gap in het filmpje het over had, dussss dat komt neer op 233 uur -> lvl 100

11. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wauw ze hebben Diablo 3 echt onspeelbaar gemaakt op Hardcore... Je kan het einde nooit halen (Hell en Inferno) omdat je toch wel mobs tegenkomt die oneindig veel kunnen locken, inhalen, terugstoten, meteorieten op je af kunnen vuren, etc. Belachelijk. In Diablo 2 was het tenminste nog te doen... :confused:

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    :eek::'-(

Iemand anders die dit nog kan bevestigen? :confused:

13. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Op de blizzard fora zie ik alleen maar positieve reacties, dus ik weet het eerlijk gezegd niet ;)

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Jij speelt niet eens Hardcore maar Normal toch?

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Endboss Act III Nightmare. Easy tot nu toe. :cool:

16. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    inferno pony level! Is te doen =)

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hardcore inferno is al gedaan door mensen voor dat Inferno meerdere malen makkelijker is gemaakt en de skills sterker zijn geworden en de healthbonus verlaagt is en zonder items in het AH.

Dus tja zegt genoeg.

Je moet ook gewoon heel anders spelen op hardcore en Diablo 2 was retesimpel omdat je alles ging outlevelen, logisch dat het makkelijk wordt dan.

Laatst bewerkt: 24 aug 2012
  18. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Dus je bent nog geen enkele keer dood gegaan? Want op Hardcore is dood opnieuw beginnen.

19. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Diablo op Inferno is behoorlijk pittig/moeilijk :{ ik zit nu vast op phase 2. Ik hoor meerdere verhalen over de adds skippen en Diablo kiten (ik speel een wizard) en langzaam aan killen, de anderen zeggen weer, nuke die adds down asap en focus je dan op Diablo.

Degene die Diablo gekilled hebben op Inferno, welke strategie hebben jullie gebruikt?

20. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hm? Skills sterker gemaakt? Het enige wat ik heb meegekregen is dat juist de monsters gebuffed zijn en iedere class' skills generfed waren. Vooral Demon hunter, die was gewoon niet meer te spelen omdat je te squishy was (1 hit = dood, anders doe je geen damage). Vooral die bug dat mobs alle skills konden spammen was niet heel leuk... Heeft me mijn monk gekost en het was na een week of twee nog steeds niet opgelost. Toen ben ik maar gestopt.

Is dat in de laatste maand(en, weet niet hoe lang geleden het is geweest,) helemaal omgedraait ofzo?

Zelf heb ik met Demon Hunter altijd gekite. Lijkt me dat dat ook zal moeten met Wizard (squishy). Met monk zat ik de hele tijd gewoon te rammen op hem totdat die cages gespawned werden. Die ontwijken en dan weer lekker rammen. :p

Laatst bewerkt: 24 aug 2012

Deel Deze Pagina