1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo III 19 min. gameplay footage

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlaiR.WitcH

    BlaiR.WitcH Rally-ho

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    dit wordt problemen voor moi. Ik heb deel 2 100,000 uur gespeeld denk ik zo! Ik herinner me nog dagen van 12 uur aan een stuk zoeken naar items! Speelde altijd hardcore en om niet te bescheiden te zijn hoorde ik wel bij "de betere". Had een sorceress lvl 93 en barb lvl 89 en alle andere classen lvl 80+. Probleem is dat het echt honderden uren kost om om dat niveau te komen, maar ik nu geen student meer ben! Waar haal ik de tijd vandaan?! en persoonlijk raak ik snel op een game uitgekeken wanneer ik eeb beetje voor "spek en bonen" speel. Ben bang dat het minder leuk voor mij persoonlijk zal zijn, wanneer ik niet op hardcore speel en geen tijd heb om de elite-items te verkrijgen...

    Hoe dan ook ik ga hem 100% zeker halen en dan zien we wel verder. Zonder twijfel heb ik in geen andere game dezelfde tijd gestoken als in Diablo 2. Lang Leve Blizzard!!

    Al enig idee wanneer hij komt?
     
  2. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Oooh.... ik ben weer een gelukkig mens.
    Diablo 3, wat heb ik hier lang op moeten wachten zeg.
    Na ongeveer 10(?) jaar eindelijk een vervolg op, imo, de beste game ooit gemaakt.

    Op de site van D3 staan echter maar 2 character classes, ik neem aan dat deze nog worden aangevuld?
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Yep, er zullen volgens mij vijf classen in totaal speelbaar zijn. Ik verwacht dat de witch doctor de necromancer gaat vervangen.
     
  4. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een centrale Diablo 3 thread gemaakt, met uitgebreide startpost uiteraard.:cool:
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    En ik stel dan ook voor dat we daar verder gaan over Diablo 3 :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina