Even een vraagje ben nu behoorlijk ver in de game alleen snap ik iets niet. Het upgraden van de blacksmit en jeweler heb je oplaatst items voor nodig + het juiste level wezen. Echter wanneer krijg je die items, want heb er nog nooit 1 gekregen of gevonden.
Er komt zeker geluk bij kijken, maar volgens mij is de drop kans vanaf act 2 wel echt een stuk groter. In act 1 had ik er ook geen gevonden. Ben vanaf act 3, maar op hard gaan spelen. Waarbij ik er nog erg makkelijk doorheen ga. Master 1 ook geprobeerd, maar daar zijn de elites mij iets te sterk
Zojuist op Normal uitgespeeld heb er 35 uur over gedaan een stuk langer dan de meeste er denk ik over hebben gedaan. Ben meteen verder gegaan op Nightmare ben benieuwd hoeveel moeilijker dat is.
Als je alle maps helemaal verkent en alle dungeons doet, dan is het behoorlijk groot idd. Die 10 uur die sommige zeggen, dan rush je er echt door heen... Wat betreft de legendaries, magic find % helpt natuurlijk ook. Heb zelf iets van 27% magic find op het moment. En 5 legendaries.
Als je niet alle maps en dungeons doet raak je dan niet underleveled? Had act 1 echt alles gedaan en verkent en act 2 was bij bunnenkomst echt pittig. Even vraag voor andere klasses: gaan monks en demon hunters snel dood? En doen andere klasses veel minder schade un vergelijking met Wizard of valt dat wel mee?
Ik heb je het antwoord op die vraag al gegeven. Op basis van mijn ervaring, wanneer je alles verkent vs rushed: je level is niet veel hoger, je equipment is waarschijnlijk wel iets beter. De Monk is niet squishy, de monk is juist een tank.
Zo zeg nightmare stelt me wel op de proef maar het lukt me tot zover aardig. Mijn character is nu bijna level 40 maar merk wel dat ik nu echt meer moet gaan doen met betere armor die is nog niet heel goed van mij. Heb nu overigens bijna 300.000 gold die ik kan besteden.
Diablo : Character vignettes The peerless Monk: The brilliant wizard: The fearless Demon Hunter: EDIT: vignettes toegevoegd aan OP.
Is nog goed te doen, Hell is alweer wat anders en Inferno is echt een bitch als je niet de juiste gear & build hebt en de juist rotation niet hebt. Met een Barbarian kun je nog praktisch in leven blijven, maar het is wel een ware challenge op de consoles. Op de PC is een Barbarian op Inferno echt te makkelijk.
Die character vignettes zijn wel tof. Wist niet dat Monk zon tank was. Dacht meer dat hij soort van Rogue was. Veel schade doen snel, maar weinig incasseren ziet er tof uit. Wordt mn 2e class denk ik.
Demon Hunter is ook wel tof, ranged class, maar hoor ook hele rare geluiden op de PC over die class. Een keer in de zoveel tijd word een class in een RPG op de PC verneukt. Bij WoW heb je nog altijd de Death Knight als uber class. Er zijn hele groepen die geen Death Knights in de groep willen, maar dat is meer omdat ze er zelf niets van kunnen met een DK.
Klopt het dat die Act IV korter is dan de rest? Ik ben daar nu bij aanbeland en hoop het vandaag nog uit te spelen, zodat ik de recensie morgen kan schrijven.
Ja IV schijnt korter te zijn welk level waren jullie toen jullie act III binnen kwamen? ik was 25 en voel me best wel overpowered, ik wals met mn barbaar overal dwars over heen heb ook al 3 bruikbare legendaries gevonden (en 3 minder bruikbare want niet strength gerelateerd) en samen met de master gear diede blacksmith maakt heb ik echt weinig te duchten van de tegenstand in act III
Ik was een iets lager level met mijn mage. Maar ik heb ook het gevoel dat alles erg makkelijk gaat. Alleen ACT II was nog toe uitdagend.
Normal is ook zo bedoelt. Als je iets meer uitdaging wilt kun je Normal mode wel op hard zetten, waardoor je ook meer kans hebt op betere loot. Net een test gedaan mbt de stats van legendaries. De stats worden afgestemd naar de persoon die de legendary als eerste opgeraapt heeft. Net geprobeerd om met een andere class de legendaries te identificeren en kreeg stats voor mijn Wizard. Het waren dan wel maar 2 legendaries dus of het representatief is dat is de 2de vraag. Ik zal het zeker nog een paar keer proberen en hier de uitkomsten vermelden.
Ik ben op nightmare nu op het einde van ACT 2 het gaat me momenteel toch beter af dan ik had verwacht. Tuurlijk mijn Barb is nu ook al level 47 dus kom nu ookal aardig in de buurt van de 60.