1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Diablo III

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 24 aug 2009.

1. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Vet dus als je 'm hebt uitgespeeld, dan kan je weer opnieuw met de zelfde character Hardcore bijvoorbeeld spelen? Kan je maximaal lvl 60 worden en levelen de mobs ook met je mee?

2. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ja je kan gewoon verder gaan met je character.

Alleen de hardcore mode weet ik eigenlijk niet die heb ik nog niet geprobeerd, maar ik vermoed dat het alleen niet me die mode kan. Volgens mij moet je voor de hardcore moet echt een aparte character maken. Verder kan je dus gewoon met elke moeilijkheidsgraad verder spelen met je character.

3. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ja dat klopt.

4. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Wizard. lvl 39. Nightmare mode Hard. Begin act 2.

Straks ff een monk beginnen.

Ondanks dat het spel het op sommige plekken niet lekker loopt is het een grandioos spel. Hier ben ik voorlopig nog niet klaar mee.

En dan had ik hem maanden geleden ook al op de pc uitgespeeld met de barbarian.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Je post over de hardcore mode klopt, geloof dat het ook gedaan is vanwege de in game achievements die er destijds voor gemaakt zijn op de PC. Maar hoofdzakelijk vanwege de uitdaging. Ik zou mijn level 60 Barbarian nu echt niet kwijt willen raken als ik dood ga. 8)

6. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    In welk opzicht bedoel je dat het niet lekker loopt?

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nog steeds act II Met mijn barb l25. Heb 59% mf en vind veel legendaries. 2 in stash, 3 in inventory en nog eens 6 equipped! Vet :)

EDIT
    wat kun je met relics, dices, tomes enzo ?
    AH, voor de follwers ...

Laatst bewerkt: 8 sep 2013
  8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Extra voor in off hand als ik me goed herinner. :)

9. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ben nu bijna door Nightmare heen en ga daarna meteen maar weer een playtrough doen een graadje moeilijker ;) Eigenlijk niet normaal game heb ik pas sinds dinsdag en heb er bijna alweer 70 uur opzitten lol. Hoe bedoel je het is verslavend ;)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ja, moet je eens een MMORPG gaan spelen. :+

11. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Haha doe ik maar ff niet :p Mijn vrouw wordt nu al gek enigste wat ik sinds dinsdag doe is werken en Diablo 3 spelen klaagt ze haha.

12. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Pauze inlassen kan geen kwaad. :+ Zeer vet spel ben een lvl 12 Wizard en nog bij ac I :D

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Dat zij die man bij de GameMania in Leeuwarden ook zo ongeveer. Zijn vrouw heeft hem maar weer aan het World of Warcraft infuus gezet. :+

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Diablo III loot 2.0 en Reaper of Souls informatie:

Erg interessant. Diverse wijzigingen m.b.t. het lootsysteem zijn al geïmplementeerd in de console versie. M.bt. de xpack Reaper of Souls: de terugkeer van random dungeons (in de vorm van loot runs). Eindelijk! _O_

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Tering, moet straks maar even verder spelen. The Heist moet maar weer terug naar Gameboer als co op game. Diablo III maar vaker spelen. :eek:

Dat filmpje van je doet hem Zifnap. :eek:

16. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Wow, Wizard is wel heel erg kwetsbaar. In Ac1 kan mijn character niet 4 bomen en wat mobs omleggen. :+ Paar klappen en ben dood.
    Zal straks is een foto maken, hoe mijn Wizard eruit ziet.

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Had zelfde probleem met Wizard. Halverwege act 2 krijg je veel meer armor met extra stats. Ik neem een mix van Intellect en Vitality. Dat scheelt heel erg. Ook krijg je passieve skills voor meer verdediging en armor spells. Dat scheelt echt een hoop. Daarnaast neem ik de templar follower mee. Hij is ingesteld om vijanden aan te trekken en stunnen.

18. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De verleiding is best groot om Diablo op de Xbox in huis te halen. Ik heb het spel alleen op de pc al ruim 100 uur gespeeld, dus ik zie er een beetje tegenop om weer 4 playthroughs te moeten doen met een nieuw character.

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Waarom 4 playthroughs? Kun je met 1 play through niet alles unlocken?

20. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat hij met 4 playthroughs bedoelt dat je weer met één character Normal, Nightmare, Hell, Inferno moet doen om sowieso een lvl 60 (inferno is voor lvl 60) character te krijgen, laat staan goede gear te krijgen.

Deel Deze Pagina