Qua archievements heb je 4 playthroughs nodig. Aangezien je niet alle moeilijkheidsgraden unlocked met 1 playtrough.
Ook als deze game zoveel lekkerder speelt dan op de PC? Als er een demo is, probeer die dan. En trust me, heb zelf ook 100+ uur in de game op de PC zitten, maar heb nu ook de console versie en dat is echt een verademing vergeleken met de PC.
Ik zal zo de laatste 10 minuten ongeveer spelen en dan heb ik Nightmare erop zitten en meteen maar even een leuk begin aan de Hell mode moeilijkheid maken.
ik moet zeggen dat ik Nightmare qua moeilijkheid wel wat hobbeliger vind dan normal soms wals ik er zo overheen en soms ben ik even wat underlevelled en tot nu toe kan niks op tegen de gear die ik zelf laat craften (op een enkele legendary na)
Dus als ik het goed begrijp,moet je 4x de game uitspelen met dezelfde char om deze op lvl60 te krijgen plus beste gear/weapons? Zou iemand mij vanavond btw even kunnen helpen een boss te defeaten Duurt misschien 10 min max.
Ben nu op Hell bezig en moet zeggen dat is echt een stuk pittiger zeg. Meteen aan het begin van ACT 1 ging ik al een paar keer dood.
Eerst maar is Hell proberen uit te spelen ach opzich is het gewoon mogelijk. Moet er nu alleen net wat meer moeite voor doen en proberen mijn armor enzo wat te upgraden.
ik denk dat je voor t eind al wel 60 bent toch? Of gaan die laatste levels zo langzaam? Ik zit in act 2 van nightmare en ben geloof ik 45 of 46 dus zou verwachten ergens in de Hell playthrough wel lvl 60 te halen?
Zal zo meteen ook weer even verder. Op moment is die andere Blizzard game ook erg verslavend, maar door dat ik steeds meer goed nieuws over deze game hoor, moet ik wel. Kan vannacht anders nog wel een hele tijd door. Ik wil in elk geval Act I even afmaken. Mocht iemand me straks online zien, dan wil ik wel even co op doen.
Vroeg me al af op de maps random waren. Niet dus! Goed dat dat terug komt. @Smokey, wil je wel helpen. Welke boss. Ben zelf voor het eerst bij een mini boss doodgegaan. Act IV, de derde mini boss in Heavens, ben ff zijn naam kwijt. DIe jumped soms ineens op me en dan paf weg health ...
Lol zie net een character met al bijna 800k dps terwijl de game net twee dagen uit is. Loot 2.0 gaat dus helemaal nergens over...
Hehehe ja zag de twee bowls met life potions niet zo snel staan. Inmiddels wel verder en in actII beland
Normal uitgespeeld als L33 barb. Laatste 12 levels met hetzelfde weapon gedaan, 2h sword, legendary. Vond geen betere meer. En niet normaal zoveel enemies in de paar laatste stukjes voor de eindbaas ...