Ik speel alleen maar met Legendaries en Armour Sets (groene "legendaries").
Ook heb ik de dexterity hellfire ring, maar moet zeggen dat deze ring te zwak is voor de moeite die je ervoor moet doen. Grappig is wel dat je bij deze ring een kans hebt een vuurbal te schieten met elke attack die je doet.
Met mijn Monk lvl 60 (9) heb ik 3/5 Inna's armour set stukken en kan niet wachten tot ik deze set compleet heb. Met elk onderdeel van een set krijg je namelijk bonussen.
Daarnaast heb ik van de monk 1/2 groene wapen sets, en bijna twee verschillende groene ringen sets. Een van die sets als je compleet hebt summoned een skeleton warrior op als je melee attack gebruikt. Net zoals bij sommige two-handed sowrds waar je demons mee kan oproepen.
Bij elke groene set geeft elk onderdeel dat je meer vind dus een bonus. Best leuk
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een monk best moeilijk vind spelen omdat zijn health een stuk lager is dan bij de Barbarian, dus regelmatig met een klap dood. dat terwijl ik gewoon 65% van alle klappen dodge.
Daaroet heb ik als ik in een party zit vaak bijna alleen defensive skills aanstaan. En een schild in de off-hand red ik het ook een stuk langer. Mijn standaard attack niveau is daarom maar 114k. Als ik deze vervang door een redelijk wapen zal ik rond de 155k damage zitten.
Laatst bewerkt: 24 sep 2013