1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Diablo III

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 24 aug 2009.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Yups, met de enchantress als sidekick

Ben ik niet met je eens. Tuurlijk wordt het spel wat moeilijker met elke speler die joint, maar dat is om te compenseren dat je met meer bent. Bij Bosses is het spelen met 2 of meer juist een voordeel: buiten dat je samen meer damage doet, meer kite/control opties hebt en, niet onbelangrijk, als slechts een van de 2 dood gaat, kan die weer reviven. In je 1tje is het dan gelijk game over.

Bepaalde classes hebben echt baat bij een co-op partner (DH, wizard, WD)

En of! Allereerst is het natuurlijk ook wel de bedoeling dat je ergens uber sterk wordt en dat geeft voldoening. Ten tweede moet je nog steeds opletten, rondlopen als een kip zonder kop gets you killed! En je moet natuurlijk ook je build goed kiezen en deze dan ook nog edns goed gebruiken, de juiste skills in de juiste timing en rotation. Als je dat onder de knie hebt en dan heerst, das echt lekker :) En tsja, telkens weer de kans op een nieuwe legendary!
    Ik heb al drie maal een legendary weapon drop gehad, waarvan ik dacht, dit kan echt niet meer beter. Wel dus. En nog flink ook!

Ben benieuwd of het zo blijft of dat ik nog ergens tegen een rock aan loop ...

Ik krijg btw nog steeds XP, maar nu in een blauwe balk. Iemand die weet hoe of wat ?

2. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    XP in de blauwe balk is je paragon level. Bij elk level omhoog krijg je +3% magic en gold find.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    OW, nice :) Heb al wel een hoge mf, maar alle beetjes helpen :)

4. chilly1803

chilly1803 Niet zo actieve member

Leuk Bevonden:
    10
    Met een wizard als partner altijd een templar kiezen. De skills instellen op helen en verdedigen. Kan jij lekker op afstand blijven. Komen ze dan toch dichterbij, dan heb jij je backup. Goed balans is alles.

Voor de mensen die alles te makkelijk vinden. Zet hem even lekker op master 4 of 5 }:]

Ben zelf Paragon 9 :D

Laatst bewerkt: 23 sep 2013
  5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb in local coop master 1 gespeeld. Echt een huge verschil. Das echt gruwelijk traag door de levels heen gaan. Zeker omdat je nog geen gear hebt. Wij kwamen met een WD en Monk niet langs de Butcher. Gevecht duurt dan nogal lang omdat we weinig damage doen en we beide geoneshot worden door hem. Als het gevecht lang duurt krijgt je steeds minder bewegingsvrijheid door het vuur en als we dan eenmaal in het middens staan up close, gaat het meestal mis.

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    In dat geval is de balans in de console versie behoorlijk vernachelt als Inferno difficulty nu weer zo gemakkelijk is geworden. Loot 2.0 geeft iets teveel legendaries weg?

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Makkelijk met de juiste gear en skills. Voor mij wel ja. Ben nu bijna aan het einde van act II en nog niet dood gegaan in Inferno. Heb 90% mf nu en ik vind echt wel veel legendaries. Draag nog 2 rares omdat die nog steeds beter zijn dan de legendaries die ik vind.

Maar de console versie heeft dezelfde balance als de huidige PC versie ...

8. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ja dat heb ik ook hoor dat ik meer rares draag dan legendaries, omdat ik nog geen betere heb gevonden.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Act II nu klaar, in co op gedaan met een hele goede DH. Allebei gewoon normal nog. Heb er 2 legendary's bij, en kon er eentje vervangen. Lekkere one handed sword die dropte bij de eindbaas van Act II. :9

10. chilly1803

Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel alleen maar met Legendaries en Armour Sets (groene "legendaries").
    Ook heb ik de dexterity hellfire ring, maar moet zeggen dat deze ring te zwak is voor de moeite die je ervoor moet doen. Grappig is wel dat je bij deze ring een kans hebt een vuurbal te schieten met elke attack die je doet.

Met mijn Monk lvl 60 (9) heb ik 3/5 Inna's armour set stukken en kan niet wachten tot ik deze set compleet heb. Met elk onderdeel van een set krijg je namelijk bonussen.

Daarnaast heb ik van de monk 1/2 groene wapen sets, en bijna twee verschillende groene ringen sets. Een van die sets als je compleet hebt summoned een skeleton warrior op als je melee attack gebruikt. Net zoals bij sommige two-handed sowrds waar je demons mee kan oproepen.

Bij elke groene set geeft elk onderdeel dat je meer vind dus een bonus. Best leuk :D

Ik moet eerlijk zeggen dat ik een monk best moeilijk vind spelen omdat zijn health een stuk lager is dan bij de Barbarian, dus regelmatig met een klap dood. dat terwijl ik gewoon 65% van alle klappen dodge.
    Daaroet heb ik als ik in een party zit vaak bijna alleen defensive skills aanstaan. En een schild in de off-hand red ik het ook een stuk langer. Mijn standaard attack niveau is daarom maar 114k. Als ik deze vervang door een redelijk wapen zal ik rond de 155k damage zitten.

Laatst bewerkt: 24 sep 2013
  11. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste is niet helemaal waar. Loot op de pc werkt nog altijd anders dan op de console versie. Op de console versie is het echt easy mode geworden. Legendaries droppen veels te makkelijk. 90mf is best wel laag in de pc versie en je vindt dan ook bijna niks.
    Ik snap best dat ze de loot aanpassen, omdat je geen auction house en een goed trade systeem hebt. Maar nu hoef je helemaal niet te grinden voor betere items.

12. chilly1803

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het bij de 360 versie in ieder geval belachelijk dat een vriend van me de ene legendary na de andere vind met een magere magic find van 215%. Terwijl ik dit maar incidenteel heb met een magic find van 407%!!!

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Gisteren Inferno afgerond. In een goed uur door Acts 3 en 4 gerund. Easy Peasy. Azmodan weer neer in 6 seconds. Pfffttttt. Al met al was de normal run verreweg het moeilijkste, gewoon omdat ik toen nog matige gear had. Nightmare was af en toe ook nog worstelen in het begin, maar daarna werd het een stoomtrein op volle kracht.

De 4 runs (normal, nightmare, hell en inferno) hebben mij in totaal 49 legendaries opgeleverd! Niet meegerekend de legendary plans. Hoogste crit gezien met cleave van 379k! Skills met hogere crit potentie en damage niet geprobeerd. Bijna 100k leven en resistances rond 250/300.

Nu ffkes over naar andere games en tussendoor af en toe een volgend character
    levellen.

En ik kijk uit naar de expansion. Hoop dat die gelijk met de PC versie komt. En dat ik dan gelijk de content met mijn barb op inferno niveau kan doen.

Laatst bewerkt: 25 sep 2013
  14. chilly1803

Leuk Bevonden:
    10
    Als ik aan het farmen ben vind ik het niet erg dat het zo makkelijk gaat. Maar anders zet ik hem toch echt op master 3. Jij niet dan?

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Een eerste PT gewoon op medium (normal). Ben wel met een ander char op master 1 gestart, maar vooral het begin is erg moeilijk. Met deze barb kan ik dat makkelijk aan.

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Als ik het zo lees is de balans totaal overhoop gegooid. De hoogste moeilijkheidsgraad zou niet zo gemakkelijk moeten zijn. Legendaries lijken ook ineens niet meer zo legendary. Not good. Ik hoop dat Blizzard het loot systeem nogmaals kritisch bekijkt. Wellicht is de console versie een soort experiment voor ze op dit vlak.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind het wel lekker dat legendaries zo vaak droppen. Omdat ze immers ook mee levellen. Dus een eerste playthrough legendary is in je 2e playthough al niet meer bruikbaar etc

wat dat betreft is het net Borderlands waar je ook de hele tijd als de level cap weer eens omhoog gaat al je gear weer moet farmen want je wilt legendaries op max level

alleen in Borderlands zijn de drop rates veel lager en ben je dus uren loos aan het farmen

terwijl je in Diablo gewoon lekker aan het spelen bent en er regelmatig wat bruikbaar s dropt. Zo moet het ook zijn volgens mij, je moet wel geprikkelt blijven om steeds weer die gear te bekijken en even goed naar je stats en skills te kijken

de bonussen op de legendaries en de goede gear zorgen dat dat interessant blijft. En of je nou steeds zit af te wegen tussen rare gear of legendary gear maakt dan ook niet uit volgens mij.

Maar de drops moeten interessant zijn. Anders word het een eindeloze grind

en als je een uitdaging wil dan is Inferno op de hoogste master setting volgens mij lastig zat

De barbarian kan solo misschien op Inferno heel goed uit de voeten maar volgens mij is dat ook wel verreweg de sterkste solo class?

18. Bozo316

Bozo316 Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben nog volop bezig met Amalur, maar de demo ondertussen al gespeeld....ben blij dat ik het Baldurs Gate gevoel weer ervaar, maar nu op de xbox360 en met Diablo

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Zo moet die toch??? :+O-)

Ben nu klaar met normal. Aardig wat legendary's, waaronder een 87 one handed spear, maar die heb ik weg gedaan. Inferno word echt een eitje. Heb geen gems nodig, dat weet ik nu al. Pik wel op wat ik vind op mijn slachtpartijen. Wel 2 heerlijke one handers nu en wat legendary gear. Blues zal ik nooit meer dragen, ga voor de rares. En ik zing het wel uit tot ik full legendary ben. :cool:

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    @Delphiki: Helemaal mee eens. Het maakt de game juist fun idd

@Yellow: jij speelt op easy toch ?

Deel Deze Pagina