Nog wel ja, maar ben nu bij Nightmare. Of je bedoelt zeker wat er tussen () tekens staat? Anyway, zit nu op nightmare.
Legendaries zouden inderdaad iets minder vaak mogen droppen. Ga hierna maar op hard spelen voor de uitdaging. Overigens wel mooi om te zien dat sommige items zijn mee overgekomen van deel 2 naar 3. En door het ontbreken van str/dex requirements ook nuttiger zijn geworden. Wel jammer dat de dps stat zo allesbepalend is geworden. Vroeger berekende ik IAS frames enzo. Dat hoeft niet meer.
Hoe word die 2e difficulty setting dan bepaald? Je hebt zeg maar Normal Easy en Normal Hard, maar moet ik me daar in vredesnaam bij voorstellen??? Ok, klinkt wel erg voor de hand liggend, maar zou er graag een wat diepere uitleg van willen als je dat niet erg vind.
Niet zelf geschreven: There's a blue post over at the official forums trying to clear up some of the confusion. Essentially, those modes (Easy, Normal, Hard) do not alter Magic Find, Gold Find, and XP bonus in any way. They're just there for players to adjust the difficulty to their liking, increasing monster hit points and damage. The Master I to Master V difficulties are different though: Master I: +60% Magic Find, +60% Gold Find, +120% XP Bonus Master II: +70% Magic Find, +70% Gold Find, +140% XP Bonus Master III: +80% Magic Find, +80% Gold Find, +160% XP Bonus Master IV: +90% Magic Find, +90% Gold Find, +180% XP Bonus Master V: +100% Magic Find, +100% Gold Find, +200% XP Bonus That's pretty much the gist of it. You need to hit level 10 to have access to the Master options.
Focking nice. Alleen vraag ik me nu af of je dat tijdens het spelen ook nog kan veranderen. Ben nu level 35 namelijk.
Ik zal zo meteen nog wel even kijken. Ik ben toch van plan de game weer op te pakken. GTA kan me nog niet boeien.
Net de demo even gespeeld en die is behoorlijk lang voor een demo. Kwam alleen niet voorbij de eindbaas (volgens mij de eindbaas van de demo, in de cathedraal). Ga daar zo snel dood en dan moet ik vanaf checkpoint beginnen ipv vanaf m'n corpse. M'n buddy is daar ook snel dood als boss lekker loopt te zwaaien en je zo doodmept, of een hoop enemies spawnt. Btw, waarom kan ik soms geen health potion gebruiken? Nogal irritant als je bijna dood bent en het spelt weigert een health potion te gebruiken (staat een 2tje boven, dus lijkt me dat ik er dan nog 2 heb).
Dikke legendary gevonden. Gisteren na 5 minuten spelen. One hander die mijn 58 damage legendary vervangt. Dit ding doet 154 damage ofzo en dan de rest van de stats nog. En heb een flinke lading life on hit nu ook.
En dat was act 2 nightmare. Ging er heel rap door heen. Maar die Demon Hunters kunnen er ook wat van zeg.
Easy. Ik kan tussendoor ook niet switchen. Dat kan alleen met een nieuwe char ben ik al achter. Ik ga misschien nog een demon hunter starten, maar dan wel als ik mijn Barb op level 60 heb. Is er naast de moeilijkheidsgraad nog een verschil als je (normal) hebt gekozen dan???
Level 10 ben ik al lang, dus misschien maar eens kijken of ik dan wel Master aan kan zetten. In de post Ruben III zou het dus moeten kunnen. Alleen heb ik geen zin om nu weer een Playtrough te starten. Wil eerst even verder met GTA, want word weer wat moe van dat grinden. Heb de PC versie immers ook al kapot gespeeld.
Dat master is niet echt leuk. Je doet te weinig damage en gaat veel te snel dood. Dat verandert pas als je gear beter wordt. Wij hebben het bij de Butcher opgegeven, kwamen we niet voorbij ...
Ik had het inmiddels al bekeken ja, beetje teveel van het goede. Ik had alleen nog een vraagje, die ik mij niet van de PC versie herinner. Ik kan niet Hell Mode starten. Moet je echt alle quests afgerond hebben om Hell mode te kunnen starten, of alleen de laatste ofzo? Gisteren in co op zat ik eigenlijks nog bij act III, quest I, maar ik joinde ééntje aan het einde, waardoor ik snel klaar was. Kreeg later wel de achievement voor laatste eindbaas, maar Hell mode was niet unlocked. Na een 2e poging ook niet.
Ben je al level 50, want er zitten level restricties aan. Verder is dit spel echt te makkelijk. Door de veel te goede item drops is er geen verschil tussen normal of inferno mode. Op PC hebben de elites teminste nog 4 verschillende abilities en hier nog altijd 3. Jammer dat Blizzard nu weer de totaal andere kant opgeslagen is. Op de PC waren de items drops veels te slecht en op xbox weer te goed.
Had vannacht van iemand in mijn friendslist inderdaad al begrepen dat je level 50 moest zijn. Was dit even vergeten van de PC versie, maar ik ga er later wel mee verder. Wil eerst nog het nodige doen in World of Warcraft en begin nu ook een beetje op gang te komen met GTA V.