Vond het zelf wel een fijne uitdaging om op master 1 te spelen. Normal en Nightmare doorlopen op medium en dat was echt veel te makkelijk.. Vanaf Hell op master 1 gespeeld en vond het al een stuk leuker om af en toe moeite te hebben met elites enzo, zorgt voor een beetje uitdaging.
Ja, als je al gear hebt lijkt me dat ook prima te doen. Wij waren dus op normal (master 1) begonnen en hebben gewoon geen gode gear. The butcher kan ons oneshotten en wij doen te weinig damage, waardoor het gvecht veel te lang duurt en we uiteindelijk altijd wel allebei een keer dood gaan. Mijn l60 barb kan master 1 ook wel aan. Ik hoop straks de nieuwe content gelijk met deze barb op inferno te kunnen spelen
Juiste build gebruiken en anders area's opnieuw farmen voor loot. Vooral bosses droppen beter op console. Ik heb alles op easy gespeeld, omdat een andere moeilijkheidsgraad toch niks extra's opleverde. Nu ik op inferno speel werk ik rustig toe naar het maximale Master niveau. Zit nu op master 2 en kan dat effectief farmen met 200k Dps unbuffed, 50k HP en 700 ar. Om nou te zeggen dat ik de loot easy krijg nee. Je krijg indd sneller leg's ,maar echt niet met super rolls. Ben Heel erg tevreden met de console versie. Het is nog wat buggy hier en daar. Na bijna 1600 uur de pc versie te hebben gespeeld is de console echt een verademing. Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Als er iemand is die met mij Diablo wil doen vanavond, laat het dan even weten. Jullie kunnen me toevoegen onder Menorius. Ik ben level 40 voorbij, maar moet nodig naar de 50 voor Hell Mode. Als er iemand zin heeft, dan kom ik vanavond nog wel online. Anders ga ik vannacht wel GTA doen.
Level 46, bijna 47, maar nog niet echt veel zin om door te stoten naar de 60. Komt mede door de PC versie, aardig wat uren in zitten. Heb ook een Live Friend geholpen met zijn barbie. Op normal is dan echt belachelijk makkelijk.
Ik ga deze week aan de game beginnen. Heb hem al pak en beet 4 weken hier liggen. Is het wat jongens?
Ja ik vind hem ouderwets leuk Heb van t weekend met mijn barbaar de Inferno run afgerond. Dus al 4 playthroughs Ik laat er GTAV en Fifa14 voor liggen Ik weet niet of ik ook nog met andere characters ga spelen, om nog helemaal 4 keer er doorheen te gaan om op level 60 te komen in de andere classes is misschien wat teveel van het goede.. maar ik zie het mezelf nog wel vaker spelen, in co-op bijvoorbeeld Zeker leuk, en zeker waar voor je geld
Ik ga deze toch maar in het najaar halen Aangezien alle andere titels bij mij er voor de xone gaan komen. (Die haal ik pas eind 2014 begin 2015)
Barbarian. Makkelijk te leren, eigenlijks allemaal wel, maar je hoeft er ook niet veel tegenstand van te verwachten als je het goed bij houd.
Ik ben ook barbarian en dat bevalt me ook goed als eerste klasse Met de andere klasses moet je volgens mij veel meer ontwijken en bewegen terwijl je met de barbarian veel meer kan tanken en alleen als je de overhand verliest even moet uitwijken klasses zoals de demon hunter enzo zijn volgens mij leuker als je al een beetje geoefend hebt met de barbarian wat gebruiken jullie btw als A skill bij de barbarian? Ik gebruik eigenlijk altijd Cleave, zie het voordeel van Fury niet zo in? VOor mn gevoel gaat alles met Cleave verreweg het snelst neer
Cleave inderdaad, met de rune voor 175% weapon damage. En alt attack rend met rune voor 903% weapon damage. Bij bosses vervang ik cleave door bash met de 35% stun rune! Werkt bij bosses!
Eerder dat laatste, ook al is het wel toegezegd. @ AliKebabje: Een goede Demon Hunter doet ook belachelijk veel damage, maar die class is moeilijker te hanteren. Een dergelijk class systeem mechaniek hebben ze ook in World of Warcraft. Daar is het ook makkelijker om bepaalde classes sneller en beter onder controle te krijgen. Men schreeuwt er nog steeds dat de class Death Knight overpowered is, maar het zijn gewoon veel spelers die de class goed onder controle hebben en er mee overweg kunnen. Dit is in lichtere mate ook terug te vinde in Diablo III. Barbarian is het makkelijkst om onder controle te krijgen, maar dat wil niet zeggen dat andere classes op hun best niet de Barbarian zouden kunnen matchen. Ze zijn alleen minder makkelijk te hanteren.
Ik heb altijd Hunter gespeeld op WoW, volgens mij heb ik die destijds ook aan jou verkocht Yellow . Waarmee zou ik die Demon Hunter mee kunnen vergelijken dan? Ik ben overigens nooit echt iemand die een magische class pakt, omdat ik hier simpelweg niet mee overweg kan.
Demon Hunter heeft wel wat weg van de Hunter in WoW, maar dat zonder pet en met meer damage wanneer goed gespeeld.