1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Diablo III

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 24 aug 2009.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Krijg je geen spijt van. Speelt heerlijk weg!

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Kunnen we wel eens met zijn 3en. Ik heb zelf ook nog een goede co op maat uit GB, die gast kan ook flink rammen met zijn Barbie zeg. Had trouwens laatst ook een DH gezien, laag level nog, maar die deed bijna meer damage dan ik 20+ levels hoger. :eek:

3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Dat hoop ik ook! Hoe zit het orecies met levels? Je kan lvl zestig worden en daarna 100 paragon lvla ofzo? En lvlen die al tijdena de zestig of start datnparagon pas als je lvl 60 normaal bent. En geven die ook attribute boost? Die paragorn lvls?

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Paragon gaat oneindig door. Je kan zelfs wel 1200 worden, of het moet met de komende patches komen.

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Paragon levels geven je volgens mij alleen maar meer magic find % en gold find %

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Klopt, maar die procenten zijn gebasseerd op de betere gear, niet de hoeveelheid legendary's. Heb je met Paragon 1 iets van 1200 DMG voor een legendary, dan kan dat bij 1200, nou reken maar uit, zaaddodend veel werk. :+

7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    kijk hier eens.
    http://eu.battle.net/d3/en/game/

Vergelijk het aub niet met D2, want D3 op dit moment mag nog niet eens de legendary boots van D2 poetsen.
    Na de expansion misschien wel.

Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  8. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ga hem zsm even regelen. Ga btw wel voor de demonhunter! Heerlijk hoe ze de assasin en amamazon hebben samengevoegd! Nog dingenbwaar ik op moet letten?

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Net gehaald! Heerlijke game. Nu even voetbal.kijken!

Trouwens zijn de maps weer.random?

En chille Legendary helm.gratis btw.

Alsner nog mensen willen spelen stuur even friend. Speel vooral in de avonden

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Maps zijn inderdaad random ja, nog meer dan op de PC.
    Waar je op moet letten is dat je vooral de 2e difficulty setting niet te hoog zet, want normal is zoals de game altijd was, maar je kan het ook nog op easy & hard zetten en later zijn er nog 5 verschillende graden. Als je echt dood wil moet je dat maar eens proberen, wanneer je alle slots gevuld hebt met de beste legendary's ofzo. :+

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Normal? Schaamde me al dat ik daarop begon! Tuurlijk gaan we voor het moeilijkste! Uitdaging plus looten is waar het om.draait!

Wat voor char hebbe jullie?

En beetjr goede gear?

Laatst bewerkt: 27 okt 2013
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Je bent gewaarschuwd. :+

Ik heb op moment alleen een Barbarian. Misschien als er vanavond & vannacht nog wat mensen online zijn dat ik dan ook wel even mee speel. Ik wil alleen wel met mensen die ook op nightmare spelen / willen spelen, want dan kan ik nog een beetje fatsoenlijk levelen.

Heb op de PC al een level 60 Barbarian, en veel uren gespeeld, dus ga niet spelen als er verder niets concreets word afgesproken. Ik wil nog steeds eens verder met Gakkie, daar kun je leuk mee gamen. :9

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb een lvl 60 Barbarian, een lvl 50 wizard en sinds dit weekend een lvl 30 hardcore Monk (voor de achievement)

Weet alleen niet zo goed wat ik nu moet gaan doen,. .. grinden voor die 5 miljoen goud lijkt me erg saai

14. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Heb een demom hunter. Bevalt goed! Barbarians zien er goed.uit! Wizards ook maar die demon hunter is een killer!.

En welk lvl.moet ik zijn voor nightmare? Om beetje mee te komen?

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dam moet je aan de GTA :) als ik de SP uitheb wil ik die eens MP gaan doen. DIII speel ik ws pas weer als de uitbreiding uit is ...

Ongeveer level 30 volgens mij ...

16. DurumKebab

DurumKebab Guest

Ik heb bijna normal bijna uitgespeeld. Krijg ik dan eigenlijk ook gelijk hell mode? :eek:

17. nicolle10

nicolle10 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb vrijdag diablo3 gekocht ben helemaal verslaafd leuke game

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nee:

Normal > Nightmare > Hell > Inferno! Bovendien moet je level 50 zijn om Hell te kunnen starten.

19. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Paar dagen terug de demo gespeeld. Gelijk besteld, terwijl nog ik niet eerder een Diablo-game heb gespeeld. Toffe game, level 11 Barbarian nu.

20. KidInk

KidInk Guest

Bedankt!

Zijn er nog mensen die Nightmare co-op willen spelen? :)

Deel Deze Pagina