1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Diablo III

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 24 aug 2009.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ja, ik. Voeg Menorius even toe als je wilt. Laat wel even in dit topic weten of je nog wilt spelen vanavond, dan kom ik online. Ik zit nu nog achter mijn PC, dus mijn 360 berichten check ik niet zo snel.

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ben ook vanavond druk bezig geweest voor eerst. Leuke game. Binnenkort samen potje? Wij zullen nog niet veel verschillen!

Demon huntrr is chill! Slow trap is handig. Maar die multi arrow ofzo is fucki g chill! Alsof je met een uzi loopt!

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ja en die zul je nodig hebben later. ;)

4. KidInk

KidInk Guest

toegevoegd! Ik ben vandaag online tot half 3 :) morgen de hele dag ongeveer.

5. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    @yellow. Volgens mij was het multiarrow. Echt een fuckinh machinegeweer!

@kiddink. Ben zelf aant werk. Speel vooral innde avond

6. KidInk

KidInk Guest

Oh sorry, ik zie dat ik de verkeerde persoon gequote heb :p.

Was eigenlijk voor Yellow bedoeld.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Vanavond om 11 uur heb ik afgesproken met een hele aardige co op maat van me. Komt uit GB, dus heb nog plaats voor maximaal 2 personen. Ik doe de invites wel, aangezien we nightmare gaan doen voor het levelen naar 50 en de hell mode. Ik tik hem denk ik al snel aan, nog 3.3 levels ongeveer. Daarna wil ik, als mijn co op maat nog tijd heeft, ook een stukje Hell Mode doen, hopelijk tot na de eerste echte boss. Wie zin heeft voegt voor 22:45 mij even toe, tegen 11 uur ongeveer beginnen we en dan spelen we net zo lang door tot niemand meer wil of kan.

8. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ben nog.te low lvl jammergenoeg. Vanavond even verder spele . Zit nu pas bij de kroon zoeken in Act 1. Ben lvl 7 of 8. Heerlijk weer dit spel

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Kut, vergeet mijn afspraak helemaal. :x

10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Hahahah.

Zelf even gespeeld gisteravond! Damn wat krijg ik toch weer die diablo 2 gevoelens!

Heb net die king verslagen en eindelijk dropt er beetje goede gele loot! Gelijk stukken sterker met me armor, schoenen en fantastische handkruisboog!

Een vraag. Heeft het nut om die blacksmit te trainen? Of is het zonde van het goud?

11. KidInk

KidInk Guest

Ik ga vandaag beginnen aan hard. :)

Dan kan ik binnenkort wel met je meedoen Yellow ;).

12. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker upgraden. Aangezien je het goud nergens anders echt aan kan besteden;) Het is handig als je achter ligt met bepaalde items die je dan kan maken.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Blacksmith en jeweler upgrades zijn t beste wat je kan doen met je geld

je moet nooit equipment kopen want je vind altijd snel weer beter en de blacksmith maakt ook beter spul dan er te koop is

Iedereen upgraden, dan je stash upgraden en dan je geld gebruiken om je blacksmith mooie dingen te laten maken

en rare en magic gear niet verkopen maar salvagen bij de blacksmith zodat je een mooie voorraad ruwe materialen opbouwt

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Afspraak kwam niet opdagen. :'-(
    :+

Vanavond maar eens vragen, maar krijg nog visite, dus eerst dat maar even.

15. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ben ook pas begonnen (op ps:cool: level 24nu op normal en act2. Had nog geen enkele legendary drop gehad tot vanmiddag. 3x binnen een uur. Helaas maar 1goed item voor mijn demon hunter. Wals er wel een beetje overheen nu hoop dat volgende moeilijkheids graad wat moeilijker is maar vermaak me super met d3

16. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na weken twijfelen ook Diablo 3 gekocht via hier, denk dat ik voor de monk class ga!

17. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Als je zin hebt om.low lvl te spelen stuur invite!

@ delphiki. Dus al het gele en blauwe dat ik niet gebruik slopen bij hun?

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ja, want daarmee heb je voorraad om te craften. En later moet je ook die Blacksmith Pages bewaren, want die heb je weer nodig om te levelen. Ook de items die je van nutteloze blauw en gele krijgt, disenchanten noemen ze het ook wel, kun je gebruiken om te levelen. Het punt is dat het na een paar levels weer veranderd. Ik heb wel ervaren dat de juweler het lastigst is om te levelen.

19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Kom net de highlands op. Drie legendary (wel van rond mijn level) droppen binnen tien minuten. Allemaal dex boost!!! Heerlijk

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Precies, je weet nooit wanneer je ze kan verwachten. Bij bosses alleen nog verdacht weinig voor mij. Loot is trouwens ook aangepast op je class hoor. En er zitten ook maar zelden items tussen die je niet kan gebruiken, tenzij je al in betere gear loopt. En wat er dropt in co op, dan kan jij alleen oppakken, tot je het weer laat vallen, dan kunnen anderen het ook zien. Zo heb ik alvast een mooie two hander als ik level 60 aantik.

Deel Deze Pagina