IK vind het systeem met de icoontjes voor snel items vergelijken echt chill. Werkt goed. Bij local co-op deel je inderdaad de drops, dus gewoon ouderwets eerlijk zijn en eerlijk delen Of een systeempje gebruiken als om en om de drops mogen pakken
Online is het nog mooier, daar heeft ieders zijn eigen loot. Jij de laatste mep tegen een boss, jij geen legendary, je vriend bijvoorbeeld 2 of 3. Zo kan het gaan zo heb ik het op de PC al te vaak meegemaakt. En zelfs de crap willen ze niet eens delen. Het blijft een mooi stukje systeem in deze game.
Iemand die als wizard speelt? Kan je mij vertellen hoe het speelt met de controller? (zijn je skills goed te richten?) twijfel een beetje tussen barbarian en wizard.....
Met een controller speelt imo een stuk fijner. Heb beide versies, voor PC dus ook. En ik zou voor een Barbarian gaan, omdat die echt sterk is en een goede solo class. De andere ben je sneller geneigd om in co op te gaan. Game is sowieso net zo leuk in solo als in co op, maar in solo heb je een sterkere character nodig en dat is de Barbarian, of Barbie zoals ik hem noem. Wat betreft die controls: Die kunnen niet beter op een console, voor een dungeon crawler, zoals deze game is.
Ik speel met de wizard (en barbarian), mij bevalt de wizard wat beter. Het is echt een ranged fighter. Je knal erop lost met allerlei magische projectielen. Het werkt prima. De besturing is erg lekker, lekkerder dan de PC vind ik, al is het iets minder precies.
Ik ben eerst ook maar met de Barbarian begonnen, leek me de makkelijkste klasse om mee te starten vind het erg leuk, heb gister tot een uur of 10 zitten spelen en dat is voor mij een zeldzaamheid Meestal is t een uurtje en dan ben ik wel weer even klaar Maar het is echt ouderwets leuk en ondanks dat ik nog niet alle ins en outs snap in alle menu's vind ik het al leuk dat je met de eerste paar skills van zelfs de simpelste character al een beetje tactiek kan hebben heb al wel een beetje spijt dat ik op Normal ben begonnen, want dat is eigenlijk net wat te makkelijk
Straks toch kopen (PS3 versie) En dan maar gewoon even spelen met barbarian en wizard en kijken wat beter bevalt. Lastig lastig
dat lijken me ook meer classes voor een 2e playthrough of secondary character ofzo Monk lijkt me zeker nog wel leuk, ik weet niet of ik range classes zoals Wizard en Demon Hunter wel leuk ga vinden met de targeting zoals die nu werkt Ga zeker witch doctor en monk nog wel proberen Vond necromander in D2 ook altijd wel leuk
Hoe vergelijken jullie items met elkaar of heeft er iemand tips waar ik op moet letten? Vind het soms lastig te bepalen wat nu beter/slechter is.
Daaaaaaaaamn! Aaaargh! Loop tegen een lekkere bug aan. Start net DIII op en moet weer hetr scherm instellen, had ik al iets van huh? En vervolgens moet ik een poppetje maken en zie ik niet mijn barb ... Met andere woorden, weg savegame! Weg character level 14 ... nog via het dashboard gekeken, maar inderdaad geen savegame meer ... EDIT: Dit dus, ben niet de enige http://www.trueachievements.com/forum/viewthread.aspx?threadid=3877715&anchor=3878293#m3878293
ik vind het ook wat verwarrend, ik kijk maar gewoon naar de min-max damage en de hits per seconde en hoofdreken dan even wat ik liever heb en qua magische eigenschappen geef ik health regen en extra damage de voorkeur boven de rest. Maar ik speel als barbarian, kan me voorstellen dat een wizard naar andere dingen kijkt zoals mana consumptie e.d Dat is mooi kut dan heb jij toevallig cloud saving aan staan? Ik was gister een paar keer terug naar t menu gegaan en kon zo weer verder waar ik gebleven was