1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Diagonale Strepen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Moumentai, 8 dec 2009.

  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Info uit de Gamen in Surround/Dolby Digital thread ;)

    De Dongle + HDMI-kabel is niet goedkoop , de adviesprijs van Microsoft is € 49,95

    Gelukkig is er nog een ander manier en dat is het aanpassen van de huidige AV-kabel.
    In het volgende Youtube filmpje wordt uitgelegd hoe je dat snel en simpel zelf kan doen !
    [yt]FptCB_3DOz4[/yt]
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Probeer anders eens iets simpels, wikkel de kabels om met aluminiumfolie.
     
  3. Moumentai

    Moumentai Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Op zich geen slechte optie, maar het is het toch ook weer net niet :p. Zit je weer met die lange draad die je ergens moet verstoppen ;). Maar goed, dat is op zich het punt niet. Misschien dat ik die optie toch ga overwegen :). Bedankt in ieder geval!
    De coax kabel of de component kabels?
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Oh dat veel te dure stekkertje :+. Was hier ooit een topic over dat je de huidige kabel gewoon kon strippen, maar daar heeft Melbuuln ook al een filmpje over gepost.
     
  5. Moumentai

    Moumentai Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt :p. Dus dat is zeker een optie die ik even achterwege houd. Aan de ene kant wil ik geen Arcade, maar aan de andere kant wel :p. Het is de goedkoopste oplossing, alleen zal ik mijn chrome DVD lade moeten missen en ik moet mijn oude Xbox zien te verkopen zonder HD. Maar de Elite kost al 50 euro meer dan de Arcade. Lastig lastig :p.
     
  6. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Allebei, of zijn ze bij jullie thuis op alu folie rantsoen? :+
     
  7. Moumentai

    Moumentai Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, de crisis gaat hem ook in de kleintjes zitten ;). Maar ik ga het even proberen :). Bedankt voor de tip!
     
  8. xgerhard

    xgerhard Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ga ik ook maar even proberen.. eerst folie , en daarna strip ik hem wel gewoon :p heb toch 2 kabels..
     
  9. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem kan ook intern bevinden.
    Bv aan de connectoren in de binnenkant van de tv.
    Al lijkt me dit sterk.

    Hoe dan ook, als je gaat 'shielden' .. in dit geval wikkelen in folie :) moet je eraan denken om dit nog ook te aarden.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2009
  10. Moumentai

    Moumentai Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb toch maar het advies gevolgd van een aantal heren hier, en dat is gewoon een Xbox halen met HDMI erop :p. Mijn oude staat nu te koop op de Bazaar ;).
     

Deel Deze Pagina