Dick advocaat stapt op

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 6 jul 2004.

  1. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoorde net op het nieuws dat dick advocaat opgestapt is
    Eigenlijk vind ik dit niet terecht want hij heeft goed zaken gedaan, aangezien Nederland tot aan de halve finale is gekomen

    wat vinden jullie hiervan???
     
  2. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    YES!!! Hopelijk word Van Basten de nieuwe trainer!
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk t nie want die is nu tog trainer van jong ajax???? iig heeft ie al een clubie
     
  4. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben het wel met je eens, hij heeft een verkeerde wissel gemaakt, oeh, iedereen maakt fouten, zelfs kruif of van basten. Ik vind het tog wel een prestatie dat NL tot de halve finale gekomen is, dat lukt niet elke coach hoor.
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ja maar dat is de vorige trainer (wie weet ik nie meer) van euro 2000 en hiddink wk 98 ook gelukt, en die zijn ook daarna vertrokken, en die hadden ook mogen blijven
     
  6. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Bron: www.vi.nl
     
  7. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja maar je moet ook kijken hoe hij naar de Halve Finale is gekomen, hij had ook alle geluk van de wereld :)

    Van mij mogen Morten Olsen of Marco van Basten we trainer worden, zou niet weten wie anders..
     
  8. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was inderdaad niet alleen de wissel! Die man heeft het gewoon er slecht gedaan en heeft met hééél veel geluk de halve finale bereikt.

    Ps: geen Olsen. Het moet wel een Nederlander zijn!
     
  9. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat is ie nou pas weg hij had veel eerder weg moeten gaan oranje is gewoon in de halve finale gekomen door geluk.Hopelijk krijgen we Cruijf!!!!
     
  10. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik snap niet waarom altijd een Nederlander :confused:
    Ik zie niet zo snel wie uit NL het zou moeten overnemen, en Morton Olsen heeft hier gewerkt en spreekt perfect Nederlands.
    Hij weet ook nog es hoe wij horen te voetballen en met Denemarken tenkoste van Italié in de kwartfinale komen is ook niet nix :)
     
  11. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ronald koeman moet trainer worden, die kerel is gewoon goed...Laat hij maar bij ajax weggaan, is toch prut ploeg, dus tjah, en ik vind hem gewoon heel goed!Of johan maarja dat is impossible!
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Mja, Cruijf moet worden, maarja die wilt alleen als 't op zijn manier kan, en dat wilt de KNVB niet ofzo! Stom!!!!
     
  13. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    wil je nog 2 jaar naar dat saaie klotevoetbal onder Advocaat kijken ofzo???
    geef mij maar Olsen (geen nederlander, wel nederlands voetbal) of Adriaanse (de grootste tacticus van Nederland)

    en degene die Cruijff roepen moeten is vaker naar Cruijff luisteren... hij heeft t 2x aangeboden en toen hebben ze m geweigerd bij de KNVB, nu wil hij niet meer; en terecht
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2004
  14. Ik begrijp het van Advocaat. Het is (zoals hij zelf ook zei) gelukkig dat hij nog een goed resultaat heeft behaald. Hoe men met deze man om is gegaan is schandalig! Ik schaam mij dat ik een Nederlander ben. Wat een dom volk.
     
  15. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die coach van de grieken wel wat voor ned, en anders co adriaanse, die heeft zo'n grote bek gehad, laat hij het nu maar eens waarmaken.
     
  16. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    we hebben een aanvallend ingestelde coach nodig die de jeugd vertrouwen geeft en een goed systeem bedenk en dat systeem ook goed toepast. Advocaat was dat naar mijn mening niet.
     
  17. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    't maakt me geen mallemoer uit wie er trainer word. Zolang we maar winnen 8)
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    wrom gaan ze niet eens in het buitenland kijken voor een nieuwe trainer??? hebben portugal en griekenland ook gedaan
     
  19. Masterfragger

    Masterfragger Veluwenaar

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben een aanvallend in gestelde coach nodig, denk dat Olsen en Adriaanse goeie candidaten zijn. Van Basten kan misschien beter nog een paar jaar ervaring opdoen bij Ajax, dan wordt hij daar trainer in 2006. Want in 2006 loopt et contract van Koeman af en dan gaat ie naar Barca of, dat heb ik et liefst eigenlijk, Oranje.
     
  20. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    co andriaanse is dus eg niet goed he, hij is veel te bot
    trouwens de knvb gaat op zoek naar een trianer die goed met de media om kan gaan en dat kan co dus niet haha
    Olsen lijkt me wel okj, maar volgens mij blijft ie nog bij denemarken ofnie????
     

Deel Deze Pagina