Heejs mensen! ik heb zo een folder in de bus gekregen voor digitaal tv kijken! (Living@maastricht TV Digitaal) Dan betaal ik 15 euro per maand en krijg k vet veel meer zenders. En als ik dat nu doe gratis aansluitkosten wat normaal 90 euro is! is dit DIGITAAL tv kijken de moeite waard? En is het echt mooier beeld? Ze zeggen gelijk aan DVD kwaliteit maar dat lijkt me sterk! En nog iets! Als ik dit doe heb ik dan dat beeld alleen op de tv beneden? of kan ik op nog 2 tv's die ik boven heb staan dit ook zo ontvangen met al die extra zenders en beter beeld? En ik zie dat het via de kabel gaat net als internet. kan hierdoor de internet snelheid achteruit gaan als ik dan tv kijk? Hopelijk kan iemand mij hier meer over vertellen! Alvast bedankt!
Je kan op meerdere tv's naar Tv Digitaal kijken , maar de beeldkwalitiet gaat behoorlijk achter uit. Je moet de antennekabel van de overige aanwezige tv's in huis moeten aansluiten op de Antenne-uitgang van de decoder. Maar hoe wil je dan vanuit de slaapkamer de decoder in de woonkamer bedienen ?? Ik vind de prijs van €15 ook aan de hoge kant bij Essent betaal je voor TV Home (digitaal) maar €7,50 Je krijgt dan 45 extra tvzenders en 40 digitale radiozenders.
Cinenova had ik toen ik digitale tv van Casema had. Je internet snelheid gaat niet achteruit hoor. De kwaliteit van het beeld is wel veel beter bij digitale tv, je ziet duidelijk verschil. Momenteel heb ik geen digitale tv van Casema meer....
Cinenova kost extra geld. Dat is imnmers een betaalzender. Digitale TV is beter dan gewone kabelTV want het beeld is gewoonweg twee keer zo scherp. Het is de resolutie van de gemiddelde DVD. Ook is het geluid van CD kwaliteit. Nadeel, je hebt per TV een prijzige decoder nodig, als ze die al zonder abonnement willen verkopen. Wij zitten ook te denken aan digitale TV, maar dan met een decoder bij elke TV. Ik heb nog geen eenduidig antwoord van essent gekregen
Hmmz jaja:$ jah nu zijn de aansluit kosten gratis maar heeft iemand dan een idee wat zo een extra decoder zal kosten? en als zo een decoder wel los bij te kopen valt?