1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DiGital DominaTion

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pine NL, 17 jan 2007.

  1. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Lezersbrief:

    Hoi Pine en Sander,

    Ik ben een trouwe lezen van jullie onderlinge irritaties. Vind het vooral zo mooi hoe de discussie maar doorgaat en doorgaat enkel omdat jullie het niet kunnen laten om op elkaar te reageren.

    Sander zegt wat hij denkt en denkt wel degelijk na over wat hij post. Pine daarentegen post gewoon wat er op dat moment bij hem te binnenschiet maar weet toch elke keer een gevoelige snaar te raken wat Sander niet op zich kan laten zitten.

    Hij reageerd dus weer en begint onderhand steeds geiriteerder te raken. Ik ben benieuwd naar de climax! Laat je trouwe lezers niet langer in spanning!

    Gr. een fan.
     
  2. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Naja ik heb geen ruzie ofzo met Sander of tog wel? nee tog niet en ik heb er nu wel vrede mee dat hij weg gaat en int doodgaat. ik hoop dat sander veel plezier heeft in zijn toekomstige clan, welke word de gelukkige sander je bent bijna een most wanted, ahhh ik heb honger ik heb zin in cookies. chill zo prison break kijken en daarvoor nog ff panna's uitdelen in de kooi maar ik weet niet ckr of maarten nou wel gaat of niet. Maar sander veel plezier :9
    Ik ga dan ook maar eens een nieuwe clan zoeken die serieuze ambitie's hebben zoals offline toernooien WCg etc. etc.
    3Kings hoe vond je mij schrijf op wat je denkt tekst? Jouw tekst vind ik wel grappig; Pine daarentegen post gewoon wat er op dat moment bij hem te binnenschiet maar weet toch elke keer een gevoelige snaar te raken wat Sander niet op zich kan laten zitten. _O_ :lol:
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2007
  3. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    @3Kings, Genieten die lezersbrief! :p
     
  4. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom denk je dat ik fan ben, hij is perfect! :+
     
  5. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    OMG dat d8 ik ook, of nou niet want toen ik heb typde zat ik aan die lekkere adriana lima te denken nouja misha barton is anders ook niet verkeerd. ohja en als mama thuis komt vraag ik of ze drinken wil geven, nah ik haal het nu wel.
     
  6. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    RACHEL BILSON
     
  7. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Rachel bilson is ook niet verkeerd maar ik zat een keer de OC te kijken dat was ook wel leuk want toen zag ik die chicks en toen d8 ik damnnnnn wie is de gelukkige die hun ff mag ..... YOU KNOW WHAT I MEAN :+
     
  8. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    I Know[​IMG]
     
  9. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij houdt van beffen?
     
  11. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Eigenlijk val ik altijd in slaap als ik dat moet doen :+
     

Deel Deze Pagina