1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DiGital DominaTion

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pine NL, 17 jan 2007.

1. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Maar de reden voor mij was als ik kwam dat ik samen met LuNaTiC ging omdat k altijd met em speel

2. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    En die is nu weg, dus blijf je of niet? Gewoon straight to the point *)

3. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga nu geen risico's nemen ik wacht gewoon een dagje af want hoe et nu is zo was et ook met QFP....

Verder wil ik gewoon van 3Kings weten wrom hij LuNaTiC weg heeft gekaapd

4. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Hoe is de situatie dan volgens jou?
    Bij mij is het heel simpel:
    - Lunatic is gewoon weg omdat hij niet te vertrouwen is.
    - Ik, Sander en Mitch zitten er nu nog gewoon in, we hebben het altijd gezellig gehad en zijn samen goed.
    - Nano twijfelt of hij gaat of niet
    - Alles is leuk en aardig in de clan, niemand heeft ruzie of wat, want dat van lunatic had ik wel verwacht en dat laat ik gewoon achter me, hij hoeft ook niet meer terug te komen want ik weet hoe zulk soort mensen in elkaar zitten.

Btw 3Kings doet niks verkeerds, hij vraagt Lunatic of hij wilt joinen en als hij dat aan sander mij of mitch zou vragen is het gewoon nee en dat zijn de mensen die je moet houden in de clan. Nu zie je alleen maar wat Lunatic voor iemand is en hij zal tog vroeg of laat weggaan, beter nu dan dat we alles op orde hebben en hij het verneukt.

Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  5. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had ook wel eenstreek van em verw8... hoopte dat hij het niet ging doen maar toch zwaar irritant eigenlijk

Als ie online komt vraag k gelijk wrom want dit is zwak en dan ook zonder het te zeggen..!!

6. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Zo is hij gewoon en het is alleen maar beter dat hij weg is gegaan, want anders had deze rotte appel alleen maar voor problemen gezorgd.
    Maar welke risico's en hoe is de situatie volgens jou dan?

7. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nou ik denk er over na over met D2 mee te doen.. weet niet cker
    Risico's als toen met QFP: Ic3 dood ik naar QFP Micr0 begint weer ik naar Ic3 ( iTz ) dat switchen had nooit mogen gebeuren het het kwetst ook personen en daar heb ik een hekel aan dat Backstab gedoe-..

De situatie is precies zoals jij het beschreef...
    En ik had nog het liefst dat Ic3 nooit dood ging vandaar dat ik het liefst met Ic3 membes wilde spelen maar de meeste zijn naar RiP en Daarom vroeg ik LuNaTiC Ic3 voor D2

Dus ik wacht gewoon een dagje en dan zie ik wel wat ik doe!

8. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ik zie het zo, als jij er voor kiest om te blijven is er niks aan de hand en hebben we gewoon een goed team klaar staan zonder problemen. Zo simpel als wat, maar denk er maar ff goed over na :)

9. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat zal k Zeker doen k ga nu weer es eff Annex doen 8)

10. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, jongens.. Jullie maken jezelf druk om helemaal niets! (naar mijn mening)

Named en ik waren gisteren in chat en wilden een team voor het 3.0 toernooi gaan vormen. We hadden een sniper nodig en ik ging in privatechat met Lunatic. Hij zag er wel wat in en wil graag in het 3.0 toernooi met ons meespelen. Hierna heb ik Rbert gevraagd en hij ziet er ook wel wat in.

Lunatic kan toch gewoon in D² blijven zitten en dit toernooi met mij meespelen? Het is niet alsof ik een clan opzet ofzo.
    Zou ik dat wel doen had je het wel duidelijk gehoord!

11. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ik maak me niet druk, ik zeg alleen hoe dit aangeeft wat voor soort iemand lunatic is, dat hij dus zomaar overstapt en dat ik hem dus niet meer wil hebben klaar punt einde. De vraag is nu alleen nog of nano blijft.

12. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie alleen niet waar die overstapt. Heeft hij je belooft met jou 3.0 te spelen?
    Zoniet is hij toch geen verrader ofzo?

Zou niet slim van je zijn om zo'n goede speler zo makkelijk weg te bonjouren, maar je moet het zelf weten.

13. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Hij zal gewoon met ons meespelen en nu gaat hij opeens weg, en hij is niet egt zo enthousiast zeg maar dus dan speel ik liever met sander mitch en nano.

14. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kings k verwijt je ook niks jij doet jouw ding en ik de mijne feit is dat LuNaTiC ( lucas ) vakantie hield op die eiland waar ik woon hij was hier ook elke dag in huis en we hadden het er zo over om naar D2 te gaan en ze helpen met 3.0 omdat ze maar met 3 man waren. Lucas ging er mee akkoord enzo hebben wij ( pine, sander, mitch, lucas en ik ) gister en eerder gister een aantal paar clanmatches gedaan. en vanochtend hoor ik dat hij me jullie mee gaat doen vaag of vaag ?!

15. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Als we weten wat jij en Rbert doen dan kunnen we beginnen met trainen, want ik wil misschien meedoen aan dat nk-gaming, ik moet tog nog uitzoeken hoe het precies gaat daar want het is focking onprofessioneel en ik zie bijna geen info. Maar denk er maar over en laat het me weten als je het weet.

16. SmartieZ

SmartieZ Guest

17. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    PIIINNEEEE !!!

Verander je snel clannaam/clantag k wil van die QFP af namelijk!!

DeathRoW

dR I Unt0uCheD
    DR Unt0uCheD
    ROW Unt0uCheD
    Unt0uCheD ROW

18. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    DeathRow is ook zon goeie naam NOT.

Eerst overleggen.

19. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Geld teveel ofzo, hier een tip.

Verander je naam naar DtS, en zodra jullie nieuwe clantag hebben verzonnen verander je hem weer.

Jij bent af van je QFP en je maakt meteen reclame voor DtS.

Wallaah\o/

20. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm dat vind ik zeker wel een goed idee Raoulio punt,
    Ik zal er over nadenken

@ Sander idd overleggen ja

Deel Deze Pagina