[digitale camera's] Megapixels - vergelijking

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Fardo, 25 jul 2004.

1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Yo! Gefeliciteerd dan alvast!! Dan wil ik je zeker niet teveel geld uit laten geven... Maar dan komt hetgeen ik je net vertelde toch wel weer naar voren... Aangezien je op je trouwerij ook wel een keer een leuke situatie zal krijgen dat je een "handig formaat maar wel leuke foto's om te houden camera" bij je zou moeten hebben (klopt die zin eigenlijk wel...?)
    Afin, je weet wat ik bedoel.
    Check hier ff wat klein formaat (Canon IXUS reeks die ook al op marktplaats te vinden zijn....) Klein maar fijn :)

Wederom succes met je keuze *)

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heerlijk, ik zal mn vraag wel even hier stellen dan, maar ik vind het een beetje absurde beslissing. Heeft meneer darkwing een aanmerking op mijn thread die dubbelop zou zijn, post hij een link naar een thread die ook gesloten is. Lekker handig dan maar. Dit is de desbetreffende thread. En omdat ik geen threads van bijna een freakin' half jaar oud wilde schoppen, en ik het met een eigen thread veel overzichtelijker kon houden door de eisen die ik persoonlijk aan het apparaat stel, besloot ik een eigen thread aaan te maken. Maar goed, hopenlijk ziet hij zn fout in, hier is mijn vraag:

Zoals te zien in de thread zijn de Powershot A 510, FinePix S3500, ixus30 en de CoolPix 4600 al aangeraden. Suggesties blijven welkom, en de A 510 staat momenteel nog bovenaan mn lijstje. Dit door bijvoorbeeld een lange sluitertijd die die Coolpix bijvoorbeeld niet heeft.

3. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grapjurk :+. De Canon A510 (opvolger van de A70, 3 mp) is op internet al voor onder de €200 te krijgen. Denk dat je eerder richting €140 moet denken, als 'ie überhaupt nog leverbaar is eigenlijk.

4. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Check de postdatum.

Deel Deze Pagina