Ik heb even een vraag.. en ik dacht dat dit wel het goede forum daarvoor was.. waar kan ik namelijk mijn digitale foto's het best uit laten printen? Online via internet of bij de Hema ofzo? En op een CD of op je geheugenkaart in zo'n zeul stoppen? En...natuurlijk niet te vergeten...waar is het het goedkoopst Ik zelf dacht aan Kodak online (want daar heb ik eerder gratis een paar proeffoto's besteld) en aan pixmania. bvd
Bij Schlecker kan het ook. Geen idee waar die winkels zitten, en of ze eigenlijk in de rest van Nederland ook bestaan. Het komt namelijk uit Duitsland
Volgens mij stond in de consumentenbond gids dat Hema beste is en ook nog het goedkoopste. Zelf geen ervaring mee, maar wel opvallend.
inderdaad Hema schijnt de beste kwaliteit te hebben en ook erg goedkoop te zijn. Ik heb binnenkort ook een digitale en laat ze daar zeker uitprinten
koop even de digitale consument van deze maabn kun je alles er overlezen! en kijken welke de beste is?
Schlecker sitzt in Joure auch ja! Ik zal eens even in de krantenbak graaien. Misschien heeft iemand hem thuis al weggegooid... ik zal die Hema dan maar even bekijken..