Je zei dat je er toen 400 euro voor had betaald, en zo duur heeft een 9600pro nooit gekost.
Ik denk dat een 9600pro net geschikt is om hem in medium in 640*480 te spelen, of in medium 800*600 (met slowdown).
Toen Doom3 voor het eerst werd getoond, draaiede ie op een 2.4 ghz met een 9700pro. Nu kan je hem daarmee redelijk in medium spelen.
Dat zeg ik niet, maar ik vind het wel vreemd dat je die fout een paar pagina's achter elkaar doet. En aangezien jij bijna al te posts meerdere keren edit, vind ik het vreemd dat het je zelf nooit is opgevallen.
Hoezo een nummeryje trekken? Ben ik niet de eerste die al jouw verschillende uitspraken opvalt?
Zoiets heet niet zwartmaken, maar zoiets heet een heleboel verschillende uitspraken van een persoon bij elkaar optellen.
Trouwens, daar hoef ik niet eens moeite voor te doen, dat heb jij namelijk al gedaan (en de zoekfunctie).
Want een 9800pro vond je toen een kut kaart, en nu vind je het vreemd dat je met een 9600pro Doom3 niet normaal kan spelen. Met een 9800pro kan je dat wel, dan kan je in dit geval beter zeggen dat de 9600pro een kutkaart is.
Als je met een 9800pro in Joint Ops maar 15 tot 20 fps had, dan ben ik wel eens benieuwd wat je met een 9600pro hebt.
5 tot 10?
Laatst bewerkt: 16 aug 2004