Heb hem even gespeeld en nik moet zeggen dat hij aardig goed rijdt. Die Trophy Trucks rijden iniedergeval beter als die van Dirt 1. De rally auto vind ik wel een beetje té direct sturen, maar misschien verschilt dat nog met de verschillende auto's die erin zitten. Ga hem wel kopen nu ik dit gespeeld heb. En trouwens kun je nu ook veel mooier die bochten in driften, dat vond ik bij Dirt 1 altijd nog wel lastig.
Ok de eerste tijd die ik heb neergezet op die track is 03:21.95... Die gast van CM heeft echt goed gereden, het is veel moeilijker dan in het filmpje lijkt.
Coole game! Rijdt echt heel goed en ziet er grafisch ook top uit. Kan niet wachten totdat de volledige game uit is!
Eerste indrukken zijn dus toch wel goed? Heb zelf nooit Xbox Live Gold dus ik moet even wachten tot de PlayStation Store update van deze week er is. Ben echt wel benieuwd geworden naar deze game
Net even wat online geraced met Hybrid. Erg choatisch maar wel gaaf. Wanneer je de rally stage online doet dan zie je de ghosts van de andere. Soms irritant want dan focus je teveel op je voorganger zodat je er op dezelfde plek afgaat als hij!
Het is goed te spelen met een stuurtje, jammer dat er totaal geen FF is.. Het rijdt een stuk fijner dan deel 1 en hij draait nu niet meer om zijn as heen. Verder online was het wel tof. Gelijk wel weer online gebeuk, maar dat heb je bij dit soort games. Alleen zijn die ghost wel irritant als je rally doet, hopelijk kan je dat uitzetten. En ik mis een co piloot bij rally. Want ik heb echt geen tijd om door de struiken te racen en op de minimap te kijken. ik denk dat ik hem wel ga halen. Btw. Het raam werd alleen niet nat en kwam ook niet onder de modder. Maar dit kan natuurlijk een vroege build zijn. Misschien kan ik de tijd beaten. Reed een 3:17 met veel crashes en wijde bochten.
Eerste indruk is geweldig! De auto rijdt realistisch, het ziet er GEWELDIG uit en het is echt pittig. Had echt hele makkelijke game verwacht na het dien van dat filmpje van CM's beste tijd. Ik heb nu aantal keer over die baan gereden en 03:08 was tot nu toe het best. Wordt moeilijk om 02:51 te halen hoor!!!
Demo is wel tof, maar vind die auto bij de 2e race echt niet lekker rijden. Maar kan misschien door mij komen, race games zijn niet mijn ding. Codemasters heeft wel weer hun best gedaan met de menu's, ziet er weer tof uit!
Demo is vet, en moeilijk. Bak er niks van. Op de tijdrit bij m'n derde poging de vierde plaats bereikt, straks nog eens spelen (nu speelt zus Fallout 3 ).