Is er al een lijst bekend van waar ter wereld je allemaal kunt racen? Zit Japan erin? Als die lijst bestaat, kan die dan aan de OP toegevoegd worden?
Komt ook vast wel. Deze spelmodus heet ook Trailblazer. Misschien dat in de volledige game je gewoon een modus Rally hebt waarbij je dus wel een navigator hebt.
Hoop het dan. Want ik mis gewoon nu iemand die zegt "dont cut". Want nu kan ik niet precies onthouden of er achter dat struikje een steen ligt.
Begin hier eens bij je eigen filmpje op 2:10 http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3416623&postcount=175
Denk dat ze vooral een nieuwe mode willen laten zien in deze demo. Vind DiRT 2 wel veel verschillen van zijn voorganger, de career mode is volgens mij veel uitgebreider geworden. En ik hoorde Warriors Dance bij de soundtrack zitten .
Herinner me net dat het idd erin zit. Want je kan dan kiezen tussen een vrouwelijke of mannelijke co-driver. Edit: Timing Dulle.
Weet het nog niet.. die trailblazer trial bak rijdt wel weer erg licht, zoals in de vorige CM race games (DIRT en GRID). Die baja bak rijdt een stuk lomper en daar zit dan ook gewicht in, stuk realistischer vindt ik. Maar goed, grafisch weer erg sterk.. nog steeds geen fan van vuurwerk en grote sprongen, maar ik moet eerst maar een demo spelen om te... oh wacht.
Logisch dat ie licht rijdt. Je rijdt op los grind en zand. Ik heb dat ook is gedaan en je weet niet wat je meemaakt. Als je beetje vaart maakt en een bochtje maakt is het alsof je op ijs aan het rijden bent
Vind het vuurwerk wel cool! En het rijdt in ieder geval stukken beter dan Dirt 1. Daar draaide je echt om een middenas, nu stuur je veel meer over je wielen.
Fuck man wat is dit spel moeilijk vooral op hardcore...holy shit 3.10.07 is het snelst wat ik heb kunnen halen. Wel erg vette soundtracks btw.