kan je nou ook de auto hellemaal je eigen maken met kleuren? of kan je nou alleen maar een auto kiezen temiste zo kwam het over in de demo
Hmm maar nog steeds wel met dipjes? Jammer, normaal kan het me niet zo heel veel schelen maar juist bij een racegame is framerate belangrijk.
Is wel erg moeilijk met een stuurtje vind ik. Ofwel ligt het gewoon aan mij omdat ik FM2 gewend ben met stuur...
Wat ziet dit er goed uit zeg. Ik vond die Baja kar wel beter rijden dan die rallye wagen. Maar dat is persoonlijk.
Die tijd van 2:51.93 is gewoon niet te doen man. Ik kom niet verder dan 03:01.89. Ik moet er nu dus nog 10 seconde van af zien te halen om te beaten, en ik heb nu het idee dat ik echt snel rijd....
Jah dat merk ik dus wel. Hou het stuurtje dan voor FM3 (wat ik zowieso al van plan was) Maar ik denk dat ik deze game wel koop hoor, met de controller kan ik het wel nog goed. Want het ziet er gewoon weer goed uit en klinkt ook zalig. Maar heeft iemand ook als hij in automaat (ja, was vergeten manueel in te stellen) rijd dat hij soms in een te grote versnelling door de bocht gaat? Dan voel je gewoon dat je power mist. Voor mij niet zo erg aangezien in normaal tijd manueel schakel. EDIT: en idd jah, wat is het f*cking eng als je door een plas rijd man. Had ze de eerste keren proberen ontwijken, maar nu in deze ronde gewoon er doorheen gegaan. Je ziet echt niks, erg leuk wel
Je kan de auto's bijna niet wegduwen lijkt het op dit filmpje. In DiRT bij de rallycross kon je nog iemand een tailspin doen maken door hem rechts of links vanachter aan te tikken
Die plassen zijn zwaar irritant idd. Je ziet echt geen fuck dan. Vind die view niet echt lekker spelen. Als je trouwens in de replay die incar-beelden ziet dan is het bijna alsof je naar een echte rally zit te kijken
[GT]54717[/GT] Dit bedoel ik nu Met Forza dat is dan toch gewoon saai vergeleken met dit? zoiets vergelijkbaars zullen we in forza 3 niet te zien krijgen.