Daarom je kan niet iedereen tevreden houden. Al zou ik graag eens een echt wrc rally spel zien met de echte coureurs en parcours.
De game lijkt me zeker erg vermakelijk, maar niet om als passioneel racegame te spelen. Ook dat menu stoort me enorm, dat slaat me echt op een gegeven moment op de ogen. Ook is het zonde dat er geen dynamiek zit in de groei tussen dat van jou en je rivalen, dan had het dan eruit gelaten. Een nieuwe WRC game zou ik echt graag willen, maar ik denk dat dat nu afgelopen zal zijn.
http://www.gamerankings.com/xbox360/955086-dirt-2/articles.html Dirt 2 Xbox 360 reviews. http://www.gamerankings.com/ps3/955087-dirt-2/articles.html Dirt 2 PS3 reviews.
Ik heb hem dus bij Gamehubs besteld en betaald via paypal. maar in m'n hotmail lijst staat alleen. :Order received bericht, en nog geen bericht van betaling ontvangen. Maar ik heb wel betaald via paypal. Zou dat nog verwerkt worden of iets? of is er een foutmelding. en moet ik hem opnieuw voor de hogere prijs gaan kopen?
Als ik bestel bij Gamehubs, en betaal via Paypal (wat ik altijd doe) krijg ik altijd vrijwel gelijk van Paypal een betaal bevestiging. Misschien dat ie per ongeluk bij je junk mail is terrecht gekomen? Stuur anders even een mail met je vraag naar Gamehubs. Nog een belangrijke tip; Bij Gamehubs ondervinden ze vaak problemen met mail contact via Hotmail. Maak even bij (bijvoorbeeld) Google Mail een mail account aan, en doe je mail naar gamehubs via die weg. Ik zou m zeker niet nog een keer voor een hogere prijs kopen, ergens moet je toch wel een bewijs kunnen vinden van je betaling, tjek je rekening maar eens wat daar staat... edit je had je vraag misschien beter in dit topic kunnen stellen ([Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc) ...
Zou het niet gewoon kunnen zijn omdat het zondag is? Maar aan de andere kant, volgens mij is het geautomatiseerd
Ik had begrepen dat bij pre-orders, het geld pas op t laatste moment wordt afgeschreven? Ik kan t mis hebben. Ik geloof niet dat t bij mij al is afgeschreven.
ja dat idee had ik ook, ik hoop in iedergeval dat dat zou zijn. Ik heb al mailtjes naar gamehubs gestuurd, krijg vast antwoord op maandag. Maarre, mensen al zin in die jungles van Dirt 2? Ik zelf ben niet zo'n point to point racer. Vind het juist erg leuk, al die trailblaizer variaties etc. Kan ook niet wachten om van elke mooie race even die Replay te bekijken, want die is zo goed uitgewerkt*). Soms leek m'n demo replay op de launchtrailer van DIRT1, echt heel mooi.