Potverdomme wat zijn die graphics gruwelijk mooi van deze game! Rijden is echt een verademing! o.a. Utah ziet er echt super strak uit! Het rijdt een stuk beter als in Dirt 1, tevens echt nooit last van irritante framedrops. \o/ Top game!
Het gaat erom dat je al 100mile hebt gereden nadat je voor het laatst een achievement hebt gehaald. Je haald die dus waarschijnlijk pas als je al een heleboel achievements hebt.
Laatst in de demo een maffe duik gemaakt . Eerst naar rechts en dan opeens een linkse schroef [yt]jwNLZTp4j-0[/yt]
Wat me op viel aan deze game, is dat hij tegen mijn verwachting in goed te handelen was met een stuurtje. Dacht eigenlijk dat ie daar te arcade voor was. Maar is echt goed te doen. (Wel met playseat uiteraard)
Deze?? That All You Got? 15 Win a Timed Throwdown. After a few races in one Region a driver will offer you a challenge it will appear under the races and will show his face go down to it and select it if it says its a timed challenge then your ready to go. Put the difficulty on easy and your good to go. It will unlock after you've won the race. Piece Of Cake 10 Win a Throwdown. As I said before about winning a timed throw down. A drivers head will appear under the races in a region after completing numerous races, issuing you a throw down. Complete this and the achievement will unlock. I like a Challenge 20 Win 12 Throwdowns. Do the same as above but 11 more times
Heb hem ook gehaald en wat is hij vet damn vooral maleisie is echt supermooi , het enige vind ik dat er weinig wagens in de game zitten en de buggy stuurt echt vaag als je gewoon rijd gaat hij ineens naar links de baan af .
Die krijg je allemaal vanzelf door te spelen , is niet te missen. Dat zijn gewoon challenges die onderaan je map staan
Even een klein montage gemaakt van Dirt 2: Dus..voor de gene die niet overtuigd zijn van de game : [yt]YPXj1RA1zh0[/yt]
Wellicht dat het aan mij ligt, maar bij de demo vond ik de trailrazor oid niet helemaal lekker rijden. Bij deel 1 had ik al het gevoel te veel te glijden en nu heb ik dat weer. Wellicht dat pokie van de controller gewoon niet ideaal is (bij asfalt circuit racegames amper problemen mee) voor rally games. Nu mis ik geregeld de controle, ben ik te veel bezig om op het pad te blijven en te corrigeren na het glijden, waardoor ik veel langzamer ga rijden.
tof spel ik had alleen verwacht dat je zelf hellemaal je auto kon kleuren en kon bestickeren maar in plaats daarvan kan je alleen kiezen uit layers die je wint vind ik alleen een min punt online is ook tof dus wie online speelt voeg me gerust toe