1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dirt 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 21 nov 2008.

  1. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nou een paar uurtjes gespeeld en hij wordt steeds beter , echt een topspel:D
    Het is wel vet als je door een plas rijd hij gelijk die ruitenwisser aanzet en al die modder eraf wist haha. En sinds wanneer hoort marokko bij europa? is me niks van bekent.
     
  2. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Uhm, dat heet rally rijden.

    Denk niet dat wanneer je met 180+ over een zandweg knalt de auto rustig rechtdoor gaat.......nee constant corrigeren dus:D
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ja, maar zelfs bij relatief lage snelheden is het moeilijk om je wagen recht te houden. Maar dat zal ook wel kwestie van gewenning zijn.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je moet ook goed de baan leren kennen, en los durven te laten. De eerste tien bochten uit de Trailblazer demo doe ik nu zo goed als blind, zet 'm neer, stuur in, en laas los en vervolgens steven ik recht af op het doel. Probeer ook zo min mogelijk te driften / slippen whatever.
     
  5. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    dirt blijft soort hangen

    als ik klaar ben met race en op continue druk dan krijg je al die statistieken etc. te zien, maar bij mij blijft die dat herhalen. Heel irritant want kan hem niet doorklikken, en moet de game dus opnieuw opstarten, maar dan heb je hetzelfde weer na een race.:mad:

    Anybody?

    Thnx,
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Damn, echt te mooi. Zou de game eigenlijk best willen hebben en lekker racen online, lekker door die modder scheuren enzo, tegen andere autos. Maar ja....

    Shift ziet er ook al zo goed uit....
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik slipte ook erg veel bij de demo, kwam omdat ik gewoon elke bocht weer volgas wilde uitrijden. Maar ben er achter gekomen dat dat gewoon niet werkt :9
    Nu ben ik er veel beter aan gewend en ben nu ook beter in het dosseren geworden. Er zitten veel events in het spel met een welkome afwisseling zoals X Games en World Tour.
    De verschillende gamemodes zoals Gatecrasher zijn ook leuk om te doen maar gewoon rally rijden in de eentje blijft toch het vetste! Vooral de omgevingen in Utah en Maleisië zijn. _O_ Hoe meer ik speel hoe leuker hij wordt.
    Snelheidsgevoel is dik in orde en ook de handling. Minpuntje vind ik wel dat er wat weinig tracks in zitten.
     
  8. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat hij bij de mediamarkt kost, want ik zag hem bij FRS op de site voor €49,95?
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik hoop dat ik hem binnenkort van Gh krijg.. hebben de meeste al een bevestiging ontvangeb?
     
  10. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer anders want te doen met de instellingen.

    Zoals korte circuits (rally cross)
    - gearbox naar short toe, schakelt die sneller op korte stukken.
    - Suspension (als dat de tweede optie is) iets hoger dan heb je iets meer handeling
    - evt. De auto iets hoger, maar is denk ik niet noodzakelijk
    - en je brakes iets meer naar achteren dan glijdt die iets beter door een bocht heen dan nu.

    Dit doe ik bij Rally cross, en dat werkt bijna bij alle tracks behalve bij "Marine" dan heb je te weinig topspeed.

    Succes
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2009
  11. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Utah ook fantastische tracks hebben. Lekker het gas erop!

    Moet nog maar eens gaan kijken hoe het online met deze game zit.
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Gisteravond in Top Gear op Veronica was er een heel stuk over Ken Block, damn wat kan die gast rijden zeg, niet normaal !!


    nog een ander filmpje, niet over gameplay maar wel over dirt2
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2009
  13. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt een geweldig spel gewoon. Ik ben helemaal niet zo'n racedude maar dit is precies hoe ik een race/rallygame wil spelen.
    De variatie in de game is geweldig je stapt van een subaru op een rallytrack in 1 keer over op een dodge in de bagger:)
    (Menu's zijn ook bijzonder stijlvol, echt zo'n toevoeging die net effe die extra beleving aan de game toevoegt, de camper dat commentaar etc)
     
  14. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Thx!
    Was nog even aan het knutsellen, kwam er achter dat ik nog een stukje avond race miste, maarja. Volgende keer (met NFS Shift) beter. ;)
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dirt 2 is gewoon focking awesome. :cool:
     
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Iemand vanavond of nu eventjes online DIRT-en? Heb er al wat online uurtjes opzitten en blijft vet. Als je tenminste uit de menigte blijft. Ik kan wel wat goede competitie gebruiken gezien de helft van delobby steeds bestaat uit mensen die graag destruction derby spelen. :+
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm, vind het spel erg makkelijk! :eek: Tot nu toe alles in één keer 3e of hoger gefinisht (op Serious). Neemt niet weg dat het allemaal wel erg spectaculair is.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Serious is ook niet super moeilijk. Er zitten nog 2 moeilijkheidsgraden boven.. :)
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maar ook 2 onder. ;) En het spel stelt voor Normal te kiezen, maar die heb ik dus al overgeslagen. Vandaar het mij opvalt dat ie niet zo moeilijk is! :eek: Maar goed, later overstappen op die andere (twee).
     
  20. Bentlul

    Bentlul Lightweight!

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Is een bug op zowel 360 als PS3.. zijn ze mee bezig om te fixen volgens mij.

    Heb er ook al een paar x last van gehad.

    Heb hem inmiddels uitgespeelt, vind de track variatie echt zwaar tegevallen. Continue hetzelfde alleen een net andere versie (A, B, short, reverse whatever) Daar had echt wel wat meer variatie in mogen zitten. Op een gegevent moment kan je de helft blind rijden.

    Verder wel een leuke racer, maar minder dan wat ik er van verwacht had helaas.
     

Deel Deze Pagina