1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dirt 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 21 nov 2008.

  1. Bentlul

    Bentlul Lightweight!

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je rewind telt je tijd niet voor de leaderboards dacht ik.
     
  2. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad zeg!
    Toen ik Utah voor het eerst VLOOG dacht ik ook van Yooo wat DIK:thumbs:
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat is wel een flinke domper zeg!

    Het is nu nog toekomstmuziek, maar ik zit te wachten op een Parijs-Dakar achtige rallygame waarbij je zèlf moet navigeren/de weg zoeken en dat een race gewoon 2 uur duurt!

    Je krijgt dan wel ècht grote werelden, maar ik zie dat helemaal zitten. Het leek erop met Fuel dat dit ging komen, maar het rijgedrag daarin is teleurstellend.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dirt 2 is gewoon actie, entertainment en nogeens actie! Snel, snel..snel!
    Dat maakt het zo ontzettend cool.
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Grappig dat je dat zegt, er was toen zo'n soort rally game in de maak voor de gewone X Box maar die is er niet gekomen voor zover ik weet. Maar dat lijkt me dus ook echt vet, maarja ik denk niet dat velen hierop zitten te wachten net zoals dat WRC gebeuren. ;)
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2009
  6. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo!!!

    Nooit bij stil gestaan bij een dergelijke game.

    Maar die zou van mij een instant buy op leveren. Wat een fantastisch game idee Ferry. Zie het helemaal voor me, mooie achtergronden, lange proeven, GPS. Poeh, die wordt tof.

    -------

    Hoe is bij deze game de online community? Een beetje serieus of is het meer elkaar van de weg af beuken?
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2009
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dan kun je het best Baja proberen, je zoekt dan niet je eigen weg, maar je hebt wel heel lange proefen door de woestijn in de Baja modus.

    Het spel Baja dus, niet de locatie in Dirt 2.
     
  8. galiaar

    galiaar Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er al iemand deze game kunnen uitspelen? Zoja; hoelang heeft dit ongeveer geduurd? Ben nog aan het twijfelen om deze game aan te schaffen, maar dit hangt af van de speeltijd van deze game..
     
  9. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    als rally speelt, heb je een co-driver die getallen zegt, wat zijn die getallen? Heeft iemand mischien een lijst et dingen die er gezegd word?

    thnx,
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Afstand tot volgende bocht/obstakel.

    Crest: Heuvel
    Dip: Gat
    Easy right/left: Slappe bocht
    Medium: Scherpe bocht
    Hard: Meer dan 90 graden
    Hairpin: Haarspeld bocht
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2009
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dit idee heb ik een tijd geleden al geopperd, toen er een discussie was hoe onze ideale game eruit zou zien.

    Mijn idee is inderdaad met gps, compas en roadmap. Op de roadmap (bijv rechtsonder in het scherm zo'n rol papier met getekende aanwijzingen) lees je dan: bij de oude boom linksaf etc etc).

    Dan s lekker verdwalen en dan meerdere mensen tegenkomen die ook verdwaald zijn en dan met de headset met elkaar overleggen waar je heen moet. De zon gaat al onder, dus je moet niet te lang wachten _O_

    Dat het er komt ben ik zeker van, maar wanneer is de techniek er.


    Natuurlijk had ik niet verwacht dat Dirt zo uitgebreid zou zijn, maar races van maar 2 minuten is erg teleurstellend.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dirt 2 richt zich gewoon op actie en entertainment. De hele game is gebouwd rond het X-Games principe en dat is gewoon op het puntje van je stoel racen. Kort maar krachtig.
     
  13. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de ford escord mk2 unlocked is zon klassieke rallywagen , maar die rijd echt superlekker:D wel mooi dat ze ook classic cars erin hebben gedaan want had het niet verwacht.
     
  14. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel klote , wil die achievements halen voor de 4 tournaments en beat a ghost..
     
  15. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik dan toch wel erg nette service van de Free Record Shop. Ik denk dat ik NFS Shift daar dan ook maar ga bestellen. :)
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Nette service en geheel terecht. Had ook niet anders verwacht van FRS.

    Krijg dirt2 heel snel in bezit!! Deel 1 moet ik nog uitspelen maar was er bijna!! :x Spel was zoooo goed! Kan niet wachten op deel 2!!! _O_
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Willen, willen, willem toch. En dat noemt zich een lid van de redactie. Als je beter had gekeken had je kunnne zien dat de rally in Kroatië rond de 3 minuten duurt. Net als de rally in China, en eigenlijk alle volle stages. :eek:
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee dat idd een stuk langer. ;)
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dan had ik verder moeten spelen. En dat heb ik inmiddels gedaan. ;) Maar veel langere rally's dan tussen de 3 en 4 minuten zijn er (nog) niet. Ben nu lvl. 19. Ben een Rally Cross van 8 Laps tegengekomen (stoer) en de Events van bijvoorbeeld drie races vind ik ook altijd wel leuk. De trailblazers en rally's in China en Utah zijn erg stoer. :) Ook Maleisië en Kroatië vind ik tof. Maar het is allemaal vrij kort.
     
  20. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, wat zal Willem in de wolken zijn. Geen 2 minuten maar 3 hele minuten.

    Maar ik ben zelf meer van de races van 1,5 uur.


    Al duurt het 5 minuten, dat kan je toch geen race noemen?
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2009

Deel Deze Pagina