Echt hele toffe game zeg, ik speel de game nu zo'n 45 minuten ongeveer en vind em nu al geweldig. De demo was eigenlijk al genoeg voor me. De autos sturen prima en het is echt fun. Het geeft gewoon een kick om echt eerste proberen te worden...en al is knallen tegen andere autos leuk, het is een kunst om ze juist niet te raken maar wel in te halen.
Maar ik geef toe...in de SP bots ik meer (puur om de kick) dan dat ik echt zo supernetjes probeer in te halen . Wat ik dan wel weer heb is dat al die extra dingen als liveries leuk zijn natuurlijk , maar als je in first person rijd....dan zie je niks van die liveries. Ik vind dat altijd jammer. Maar rijden met de auto voor je is gewoon bij lange na niet zo leuk en geeft je totaal geen gevoel van speed.
Ook die bobbleheads zijn erg cool en dat je zelfs je eigen avatar er kan hebben is echt heel tof. Maar ook rijd ik niet in cockpit view...je ziet echt te weinig vind ik. Misschien moet ik wennen aan cockpit view....wie vind dit nog meer?
En gebruiken jullie in de Sp ook die terugspoel feature? Het klinkt zo lame maar het kan handig zijn....ik heb zelf zoiets van 'nee, je maakt die fout...en je leert er maar van....' .
Laatst bewerkt: 19 sep 2009