Hoop dat ze het echt niet zo gaan noemen.. Als ze de naam van Colin Mcrae niet meer gebruiken, noem het dan gewoon Rally Dirt 2 ofzoiets.
Lijkt me toch een vette game te gaan worden. Geef Ken gewoon een kans. Codemasters blijft de game maken he, Het hangt van hun af hoe het wordt. Ik ga nog DIRT eens spelen denk ik
Waar ik eigenlijk op zit te wachten is een rally titel die de echte WRC als thema heeft,wat ook wel mooi zou zijn als ze een Rally game maken ala de Forza stijl,dat je je eigen wagen maakt maar dan puur gefocust op rally rijden.
De markt is daar niet zo groot voor. Dit spreekt jammer genoeg een grotere doelgroep aan. Volgens mij was dat ook de reden van Dirt 1.
Wel ik koop hem zowieso wel omdat er een gebrek is aan rally games voor de 360. En dat Ken Block in de game zit is best leuk, maar geen idee hoe ze alles uitgewerkt hebben. Hoop dat het niet te arcade word enzo.
Hier een preview van JJ Gamekings,en ik moet zeggen dat na het zien daarvan ik nu echt op de game zit te wachten.Er word ook uitgelegd waarom die nieuwe rijder erbij komt,Colin zelf was wat velen niet weten al actief rond dat extreme wereldje vlak voordat hij het leven lied.Heb dat zelf ook nog op Eurosport gezien. http://www.gamekings.tv/index/videos/preview-colin-mcrae-dirt-2/
Je mag de mijne wel overkopen zodra ik hem uitgespeeld heb , ik vind hem erg tof. Speelt lekker, wel erg arcade net als Grid. Gewoon tof om te doen als je er niet over nadenkt.
Heb hem ook uitgespeeld. Was misschien wel mijn eerse 1000/1000 game. Enige nadeel vond ik dat je wagen over het wegdek leek te glijden. Alsof er raakvlak zit tussen ondergrond en auto, ipv 4. Maar dat zouden ze als het goed is in Dirt 2 wel aanpassen / verbeteren. Weet niet of dat in Grid al anders was. Sega Rally vond ik persoonlijk niks.
Tja, ligt eraan of je van erg arcade houdt of niet. Zelf vond ik die dirt circuit style, waarbij het een kwestie was van in de groeven rijden niet cool (ben over het algemeen al niet zo een overdreven arcade fan), maar anderen vonden de game weer geweldig. De game kreeg iig best goede cijfers, maar is niet te vergelijken met Dirt.
Met Dirt 2 willen ze echt realistich worden,ook bandenspanning willen ze in de game gaan verwerken.Wat ik heel tof vind is dat je een band opbouwt met je wagen,en dat vond ik in GT en Forza inderdaad een groot minpunt omdat je constant een andere wagen moets aanschaffen.Anderen vinden dat weer cool,maar ik wil me gewoon bij een eigen wagen houden die echt van jou word en al die overwinningen mee behaald.
http://www.gametrailers.com/player/48960.html Echt nice. Maar weet iemand ook of je nu wel gewoon online tegen andere autos OP de banen racet? Want dat vond ik zo shit aan Dirt..dat dat gewoon niet kon. Daarom heb ik de game ook nooit gehaald.
Tja, daar leent een rally game als Dirt zich ook niet voor. Vond het wel jammer dat er geen split screen in zat.
Dat kan in deel 2 wel heb ik ergens gelezen (in ieder geval de andere vormen van racen), maar pin me er niet op vast.