1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dirt 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 21 nov 2008.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Even vraagje tussendoor, heb je als naam Mate ingevoerd of spreekt de medewerker van gamehubs je aan als mate? 8)
     
  2. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen is z'n maatje :)

    En met de ups verzending komt er nog 9 euro bij ;)
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een Australiër, JWZ 8)
     
  4. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gewoon nog steeds niet. dit was de 1e en laatste keer dat ik daar besteld heb! ze staan bijna al goedkoper op marktplaats!
     
  5. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Imo heb je pas recht om te klagen na de maximale levertijd (14 werkdagen) Je moet gewoon niet zo ongeduldig zijn. Maandag is die datum pas dus als je je pakketje volgende week (dinsdag) er nog niet is, dan heb je reden tot klagen. Je weet vantevoren wat de release daar is, wat de verzendtijd is en dat ze in Maleisië zitten. Daarnaast is het nog een mooie prijs voor een gesealde game, kortom gewoon rustig wachten.

    Altijd die nederlandse 'ik wil voor een duppie op de eerste rang' oftwel ik wil mijn games goedkoop en snel hebben mentaliteit.... zo werkt het eenmaal niet.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2009
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Daar ben ik het sowieso mee eens, maar ik vind het wel begrijpbaar dat mensen geërgerd / boos raken wanneer de levertijd veel langer is dan je gewend bent. GameHubs is natuurlijk niet de snelste, maar dit is langer dan normaal. ;)
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Hey mate!
    From down under y'know.

    Ik vind het wel tof eigenlijk :+
     
  8. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Uhm, volgens mij is verzenddatum (per mail bevestigd) 15-9-09 + 14 dagen toch echt 29-9-09.. Ik pas mijn " nederlandse mentaliteit" dan ook aan max 14 dagen. Het is gewoon frusterend als sommige mensen hem al wel hebben via GH en een paar nog niet... Maar voor de rest gaat het wel goed met me hoor :D
     
  9. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Het gaat om 14 WERKdagen, plus dat GH al aangaf m verzonden te hebben, kan GH qua levertijd niks meer doen, het is nu in handen van de postbezorgers...

    Maar graag even weer on topic, voor jou probleem/vraag is een apart topic.
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Aangezien veel mensen deze game nu een week of 2 (?) hebben, vond ik het ook nogal lang duren voordat mn gamehubs bestelling binnen is. Echter, als Tyspolir zegt dat de release maandag pas is dan snap ik het.

    Overigens kwam Dirt2 woensdag of donderdag binnen. Ik heb nog nooit een probleem gehad met gamehubs, die mannen zijn geweldig daar :thumbs:

    €33 euro voor Dirt en €32,29 voor Operation Flashpoint _O_

    Waar ik wèl helemaal over de zeik ben gegaan is over CD WoW!. Ik had daar Shift gepre-orderd en pas nu is deze verstuurd.
    Hij was namelijk in backorder!! Stelletje debielen. Ik plaats toch niet voor niets een pre-order?! Excuses excuses. Flikker op man, ik loop nu al ruim 2 weken achter online en dus kan ik het redelijk vergeten :mad:

    Ik dacht, laat ik m s kopen bij een Nederlandse site voor die 3 euro's meer(€47 incl verzending en dat vind ik al niet echt goedkoop) en dat is meteen de laatste keer.
    Ik had gehoord dat Forza3 zeker niet bij Gamehubs te krijgen zou zijn, maar hij staat er gewoon op hoor voor een eurootje of 35 (uit mn hoofd).
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2009
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    CDWOW is ook geen Nederlandse site ;).
    Ja, de tekst is Nederlands maar dat is een vertaling, je games worden ergens vanuit Azië verstuurd meen ik.
     
  12. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb hem vandaag binnen gekregen! precies binnen de tijd de ze hadden beloofd. Wat een spel zeg, speel hem op savage, er gebeuren al bizarre dingen in de race, dat een medespeler hem volledige rond tollent crashed waar je dan net langs zoeft. En dan is het al helemaal vet om dat in die actiecamera van de replay terug te zien.
     
  13. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game inmiddels een week of twee in mijn bezit, en ben er eigenlijk al helemaal klaar mee!! De eerste twee dagen dacht ik echt dat het een fantastische game is, zoals ook in vele reviews is beschreven.
    Maar na een dag spelen heb je eigenlijk al heel de game gezien. Uiteindelijk zijn er slechts een of twee handen vol tracks beschikbaar per discipline, en als je al de evenementen door wilt werken zul je continu dezelfde banen berijden. Ik ben een rally fan, en ik speel het liefst de rally evenenementen. Ook vind ik de Trailblazer evenementen erg gaaf: zonder bijrijder racen door de natuur op banen die meer gemaakt zijn om keihard op te blazen. Maarja ook dit is maar even leuk, want er zijn denk ik in totaal een stuk 12 rally levels verdeeld over 6 locaties in de hele game aanwezig, met een soortgelijk aantal Trailblazer tracks. En bovendien zijn deze tracks voor rally begrippen bijzonder kort.

    Hierop voortbouwend: als je in je caravan staat heb je de wereldkaart met hierop al de evenementen, en buiten deze kaart heb je nog enkele kampioenschappen. Als het mogelijk zou zijn om zonder te kwalificeren deze kampioenschappen te starten en je deze zou uitspelen, durf ik te stellen dat je in een uur of twee in wezen heel de game kunt doorwerken!! De rest is slechts herhaling: dezelfde tracks gespiegeld, of in plaats van twee losse stages zijn deze nu aan elkaar geplakt om een lange stage te vormen. Het is nog net niet zo slecht als het bij de laatste Sega Rally was, maar het verschil is niet groot! Bij Dirt 2 duurt het alleen een tijdje voordat je erachter komt dat er maar zo weinig in de game zit. Codemasters heeft dit kunstig verborgen door ontzettend veel events in de game te stoppen.

    Ook word ik vreselijk moe van het feit dat je continu weer je caravan moet bezoeken om evenementen te selecteren; het duurt veel te lang om daadwerkelijk in een race terecht te komen. En die races zelf zijn vervolgens meestal in 2 minuten klaar! Ook heel dat X-Games gedoe en dat je in stadiums moet rijden vind ik walgelijk, maar dat is denk ik meer een kwestie van persoonlijke smaak.

    Kortom: ik heb er spijt van dat ik deze game heb gekocht. De vorige Dirt vond ik nog best leuk, hoewel deze ook uit te weinig tracks bestond. Deel 2 is nog minder geworden. Ja de presentatie is top, de besturing is goed en de graphics zijn prachtig, maar deze eigenschappen verbloemen hoe verschrikkelijk 'ondiep' deze game eigenlijk is. Als ik een reviewer was had ik de game hooguit een 6 a 7 als cijfer gegeven. Ik snap ook niet dat de reviewer op deze website kan stellen dat er voor een racespel een boel te beleven is, want ik vind het allemaal behoorlijk karig wat Dirt 2 te bieden heeft.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Trailblazer vind ik juist irritant omdat je dan geen navigator hebt! :+
    Vooral Utah is dan aardig lastig af en toe..
     
  15. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Totaal mee eens (Check ook mijn mening ergens in dit topic)!!!
     
  16. StigMuk

    StigMuk Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Utah vind ik van de Trailblazers dan juist het makkelijkst. Maar een stuk of 6 bochten waar je echt voor moet remmen. ;)

    Alle reacties zo doorlezend moet ik zeggen dat de game mij wél bevalt. Het ligt er ook maar net aan wat je verwacht. Het is niet meer de game die het vroeger geweest is, waar het puur draait om de rally, dat klopt, maar deze stijl bevalt me op zich wel.
    Bij de menu's heb je in elk geval niet zo'n standaardmenutje met verschillende races als in Dirt 1 of Forza 2 of zo. Tenminste wel origineel, zo'n kaartje.
    Enorme progressie vind ik in elk geval de wagenbeheersing/wagenreactie. Gewoon erg lekker gooi- en smijtwerk maar aan de andere kant word je zeker niet beloond als je niet zou remmen, dus je moet ook wel een beetje je best doen..

    Enige minpunt voor mij is wel de aangehaalde levensduur: na een paar daagjes doorhalen heb je alles al gehaald. Je moet alleen nog even op je laatste tournament entry wachten en voila... 1000. Maar dat geeft mij zeker geen negatief gevoel. Tussen de real-life rally's door vermaak ik me best hiermee :)
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als je in Utah tussen die bergen rijdt zie je echt helemaal niets. Moet je soms op de gok rijden! :+
     
  18. StigMuk

    StigMuk Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij duurde het op Kane Creek ook even voor ik hem aanvoelde, maar nu gaat dat goed.
    De online trailblazers in China en Marocco is bij mij nog een drama. Toch een stuk minder volgas... ;)
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Conclusie: Rallisport Challenge 2 blijft de allerbeste rally-game ooit! :thumbs:
     
  20. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Arrahant heeft het erg goed beschreven.

    Ik heb dit spel laatst in 1 middag gespeeld en je werkt heel snel het hele spel door en het wordt behoorlijk repetief. idd 2 maar 2 tracks per land ofzo.

    Idd slecht dat reviewers hier niks over zeggen. Het lijkt wel of ze allemaal verdoezeld zijn onder de eerste indruk die ze krijgen.

    Ik zou ook meer richting een 7 denken:

    Graphics: 9,5

    Spel laat toch een onbevredigd gevoel over op een of andere manier.


    De verkoper verklaarde me ook voor gek dat ik hem kwam ruilen na 1 dag. Hij had hem een uurtje gespeeld en vond het erg tof....
     

Deel Deze Pagina