Dirt 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 21 nov 2008.

1. StigMuk

StigMuk Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, laat ze alvast maar met dikke DLC komen om dat goed te maken.
    Conclusie: de game is goed, de levensduur is het niet.

Desondanks heb ik er toch zeker geen spijt van dat ik hem heb gekocht. Iets wat ik bijv. wel bij RacePro had.

2. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    heb hem nu ook al 2 weken in bezit heb hem toen bij xboxhome besteld toen heb ik hem de eesrste dagen veel gespeeld nu niet meer want je speeld met elk evenement iedere keer de zelfde banen en die grote auto's zijn niet te besturen die je dan verplicht bent te gebruiken

maar desondanks geen spijt dat ik hem gekocht heb pak hem vast nog wel een keertje op

3. StigMuk

StigMuk Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het feit dat dit topic alweer even weggeëbd is genoeg zegt over de levensduur van de game.

Vorige week op 1000 gespeeld met de 4 tournaments. Voor mij geeft dit spel voor het eerst het dubbele gevoel dat het een enorm lekker spelende game is, maar niet de diepgang heeft om het lang in de xbox te laten zitten =(

4. Vriendloos

Vriendloos Guest

Klopt ook wel, veel levels zijn toch hetzelfde helaas.

5. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Wat ik erg jammer vind is dat je op een gegeven moment niks meer unlockt. In het begin krijg je nog liveries, toys en auto's natuurlijk maar dat is snel over.
    Dat het wat minder tracks zijn is ook minder ja maar de laatste races maar doelloos uitrijden staat mij erg tegen.
    Het spel ziet er super uit en speelt geweldig maar als ik alle races heb gewonnen gaat ie de deur uit.

6. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is zeker vet. Maar zoals al meerdere members aangeven; te weinig tracks.

Helaas vind ik dit ook. Zo had ik laatst een kwalificatie race die bestond uit 2 races en toen ik aan het wereldkampioenschap begon, moest ik direct wéér die 2 races rijden.

Ik vind dit opzich wel een gemiste kans van Codemasters. Juist met deze engine kunnen ze de tracks prachtig mooi maken dus na mijn inziens hadden ze dan wel wat meer tracks mogen maken.
    In Dirt 1 had je nog van die gave landweggetjes in Engeland en Duitsland en moest je in de bergen van Japan rijden. Je lag na 1 klein stuurfoutje naast de baan. Niks rewind functie, maar gewoon d.m.v. de restart knop de hele race opnieuw rijden. Dát was pas tof.

De tracks in Dirt 2 zijn ook wel goed, maar ze hebben de nadruk iets teveel op spektakel tracks gelegd (zoals de X-Games). Des al niet te min was deze game gewoon z'n volle 60 eurootjes waard, maar vind ik Dirt 1 (op de besturing na) toch een betere rally game.

7. StigMuk

StigMuk Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Dirt 1 er nog maar eens in gepropt. (moet nog op 1000 komen =()
    En inderdaad, in de laatste bocht van Pikes Peak na 7 minuten knallen met die Tacoma eraf geketst. Klaar dus he :'-(
    Máár wat is de handling van de auto's erop vooruit gegaan in Dirt 2 zeg :lol:

8. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Dat is bijna bij elk spel wel, dat de handeling verbetert is. Neem als voorbeeld Halo; als je van Halo 3 naar Halo 1 gaat hebbie even zo'n omswitch-moment. Maar eenmaal weer gewend vind ik Halo 1 toch ook wel weer wat hebben. Dé pure sci-fi shooter, waar het allemaal begon.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Maar Dirt 1 heeft gewoon een ongelófelijk slechte handling, daar wen je gewoon nooit aan als je Dirt 2 gewend bent! 8)

10. StigMuk

StigMuk Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, handling verbetert zeker niet altijd.
    Ga maar na: PGR2 --> PGR3 van top naar flop =(

11. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    You said it! PGR2 was en is nog steeds master. :cool:

12. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is die eigenlijk als xbox original te downloaden pgr2?

Vroeg ik me zo eens af..

13. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Om het nog saaier te maken zag ik gister op de marketplace dat je voor 400 (P) Alle tracks kan unlocken en voor nog eens 400(P) alle wagens incl. upgrades, liveries en special cars 8)
    Wie doet zo iets? dan is er toch helemaal geen zak meer aan?

14. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd , dat haal kun je zelf ook wel halen.

Beetje geldklopperij dus.

15. StigMuk

StigMuk Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mjaah, paar avondjes doorhalen en je bent er.
    Ik kan me niet herinneren dat een spel zo kort geduurd heeft.
    Nu maar hopen dat er wat leuke DLC bijkomt om het straks weer nieuw leven in te blazen ;)

16. Vriendloos

Vriendloos Guest

Volgens mij heb je alle liveries/toys enzovoort wel bij level 30, nou dan zit je nog niet eens op de helft van het spel dus waarom 5-6 euro eraan uitgeven 8)

17. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Die tracks heb je binnen een uurtje racen unlocked. :emo:

18. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand in godsnaam hoe je die ene 'last man standing' achievement haalt?? Ik ben tijdens elke eliminatie 2 t/m laatste en vervolgens win ik bij de laatste eliminatie de race, maar hij wil niet unlocken, of begrijp ik heel die achievement verkeerd ??

Verder: dacht in het begin dat er lekker veel tracks in zouden zitten en veel verschillende omgevingen, maar je racet in de pro klasse steeds dezelfde parcours :mad:

ik hoop zo graag dat er nog DLC content in de vorm van een sneeuwtrack/zandvlakte whatever verschillende andere ondergronden komt.... want het is en blijft een supergame!!

19. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet bij iedere eliminatie net voor de laatste plek rijden, één na laatste dus. En uiteindelijk toch de race winnen...

20. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Easy way is om om het spel op een makkelijkere stand te zetten, anders als jij nummer 7 bent is nummer 1 al bijna klaar :D

Deel Deze Pagina