Even een kickje. Heb het spel nu een paar dagen en vind het echt een stuk minder dan deel 1. Om nog maar te zwijgen over de vroegere delen op de PS1 e.d.. Er is echt steeds minder Rally, dat waar het om draait. Heb je leuk die Colin Mcrea X games, maar dat is een zwakke afspiegeling van de hele game die toch Colin Mcrea Dirt heet. Althans, dat staat toch op het doosje... Vermaak me er wel mee hoor, vat het niet verkeerd op, alleen ik wil echte rally! Op z'n minst 75% van de races.
Tja ze hadden het idd beter Ken Block rally x games kunnen noemen Maargoed het is verder wel een goed spel al vond ik de oude insteek van Colin mc Rea beter. Dus het wrc kampioenschap
Ik wist vantevoren ook wel dat het weinig Rally was, maar zo weinig... Vind het gewoon sonde. Echt wel een leuk spel, zeker ook die 20 euro waard, maar Dirt 1 vond ik beter, om nog maar te zwijgen over de oudere delen.
Hoe kun je nou mee doen aan tournaments? Ik heb al aan twee tournaments deel genomen, maar ik heb niets gedaan? Wil verder even een potje gate crasher in jam session doen? Voor de achievement om alle onderdelen online gedaan te hebben?
Buiten bij "News" kun je zien wat voor tournament er gaande is. Stel je moet zo lang mogelijk driften op "any track" als je dan een paar meter "drift" op een baan, dan heb je meegedaan aan een tournament
Nu is er een tournament op Yu Song Sprint ofzo. Dus als ik een tijd op die baan rijd, dan heb ik meegedaan? Ja dus , nice.
Dat had ik dus ook. Ik vermaak me wel met de game, had hem ook voor 20 euro gekocht. Maar er zit érg weinig echte rally in zoals bv. in Collin McRea Rally 2005 die ik op de Xbox gespeeld heb. Dirt 1 leek nog meer op de oudere Collin McRea games? In ieder geval hadden ze naar mijn idee Dirt 2 geen Collin McRea hoeven te noemen, de connectie met de betere rally rijden is zo goed als weg. Maar ja zo trekt het natuurlijk meer aandacht
Het spel is ook nooit in de markt gezet als rallygame, maar als allround off-road game. Colin McRae ging van het rallyrijden zichzelf in zijn laatste levensjaren ook meer toeleggen op Rally Raid, X-Games en dat soort fratsen. Het spel volgt hem daar dan ook in
Ja klopt dat is ook weer zo, had ik even niet aan gedacht, dat hebben ze inderdaad wel netjes verwerkt in de game. Alleen het meer realistische karakter van Collin McRae Rally 2005 is er vanaf. Het voelt nu meer als Rallisport Challenge. Ik vermaak me zeker wel met de game, ik vind het alleen jammer dat er niet meer realisme in te stellen is.
Ik maak Rallisport Challenge niet zwart, ik vond dat zeker een top game! Uren en uren gespeeld, jaren na jaren. Was een vergelijking tussen Collin McRea en Rallisport Challenge. Daarom zeg ik ook niet dat ik Dirt 2 een slechte game vind, alleen in de lijn van de Colin McRae games minder realistisch en tot zover ik hem gespeeld heb het echte lange rally rijden
Hmm ik meen dat ik het ooit ergens had gelezen, maar wat ik wel raar vind is ik heb Dirt2 op de pc, en als ik dus online speel log ik in met mijn Xbox gamertag, enzoals je ziet staat Dirt 2 nu gewoon bij mijn gespeelde games. ? Terwijl ik hem dus niet eens op de 360 heb. maar het zal wel zo zijn omdat het een game for windows live is, ofzoiets