Al dat gedoe rond die bekende coureurs als Travis en Ken.. Man, laten we het gewoon lekker bij het 'echte' rally racen houden. Colin McRae 2.0 en 2005 waren echt topspellen wat dat betreft!
Ik was na de eerste trailer ook negatief. Maar na de laatste trailers en interviews ben ik het iets minder geworden. Omdat er ook veel gewone rally wordt geshowed.
Als de verhouding tussen Rally en de overige rallysporten maar beter is dan in deel 1.. Anders kunnen ze t net zo goed Travis en co Rally noemen Nee, maar zonder gein: een betere handling hebben ze gelukkig al ter informatie gegeven en iets meer point to point races met de WRC rally cars zou niet gek zijn.
Mee eens.. al die nieuwe namen kunnen mij me reet roesten, 40 muziek tracks? boeien.. het racen, daar blijft het om gaan en als ik het zo bekijk.. ondanks het "ver-amerikaniseren" van de game wordt het racen gewoon weer goed, en beter dan GRID en DIRT 1 bij elkaar.. dan kan ik alleen maar toejuichen.
Hmm, had eigenlijk op wat meer gameplay gehoopt. Zal vast wel weer een leuke game worden. Die buggy's mogen ze er van mij best uit laten.
Damn, wanneer gaan ze nou eens terug naar het echte rally werk: point to point races... Enkel dat vind ik echt intressant, de rest wat in Dirt zat vond ik niet zo leuk. Maar wel leuk dat de Ken Block Subaru erin zit
Ziet er echt prachtig uit! Dat stuk dat hij in dat plasje rijd en het modder/water op zijn voorruit komt.