Die koop ik dus wel, maar wellicht deze ook als hij echt veel beter is dan Grid I, net als Forza 3 dat tegenover Forza 2 moet worden.
ik zit nu naar Eurosport te kijken,je hebt nu live de IRC vanuit Belgie in het donker, is het dus niet leuk om een avond race te hebben in Dirt2, lijkt me best wel vet als Codemasters dat erin kan krijgen. dit moet je echt checken op eurosport
DIRT I bedoel je denk ik? Deze ga ik ook zeker aanschaffen.. De graphics waren in deel 1 al top, maar ze hebben eindelijk de gameplay hevig aangepast! Heerlijk die realistische point-to-point races Daarnaast koop ik Forza 3 ook, onmisbaar! Ook komt Need for Speed Shift nog als racegame (ondanks dat ik verwacht dat deze niet al te SIM gaat worden), als die minstens zo goed wordt als GRID heb ik mooi 3 vette racers in een paar maand tijd
oh god dit is echt een aanslag op m'n portomonee, al die topgames die nu uitkomen, ik ga al CoJ bound in blood halen, OF dragon rising, modern warfare 2 en dan nu ook nog dezen, Ik ben echt een subaru gek, die karre zijn voor mij echt het vetst
Forza3 is natuurlijk een 100% must have en Need for Speed Shift gaat er ook zeker komen. Dirt zag er ook geweldig uit, maar het rijden in mn eentje trekt me toch minder. Je begint aan zo'n game maar al snel speel je m nooit meer. Hopelijk hebben ze wat dingen hierop bedacht, zodat je meer tegen anderen kunt racen.
Als de besturing in Dirt 2 beter is dan in Dirt 1, zoals ze hebben gezegd. Dan komt Dirt 2 er wel, het enige wat me tegen hield om Dirt 1 te spelen was het eeuwige geglij over de wegen. Het zou tijd worden dat er weer eens een goed Rally spel op de markt kwam!
Online wordt zowieso al met meerdere mensen tegelijkertijd op 1 baan rijden (i.p.v. tegen ghosts time trials rijden). Ook zullen er ouderwetse typische europese rally events zijn.. jij, je bak, knakkert naast je met papier die alles voor je opzegt, en de baan. Maar ook races met jeeps, trucks, etc.. met 8 man op de baan en raggen maar.
Een screenshot uit de trailer van de Wii versie: in de trailer zie je allerlei gameplay beelden. en de meeste zijn splitscreen! zal er dan eindelijk splitscreen in zitten? En dan ook in al de andere versies en niet alleen in de wii versie. ik hoop het echt. O, hier is de trailer: [GT]51840[/GT]
Wii zal wel geen online support hebben, dus dan splitscreen. Zou me niets verbazen als het er in de andere versies niet in zit, wat ik erg zuur vind. Als er online play in zit, moet dat ook gewoon lokaal kunnen. Niet dat ik het vaak gebruik, maar als een vriend eens langskomt, dan wil je wel even tegen elkaar kunnen racen/crossen.
Dit laat voor mij Fm3 gewoon koud Ik ga eerst voor dirt 2 en dan koop ik Fm 3 wel als hij in de koopjes bak ligt. Dzeze game ziet er goed uit en beloofd veel.
Ik ga sowieso voor beide. En misschien wordt NFS: Shift ook nog een serieuze kanshebber. Ach, je kunt niet genoeg race games hebben natuurlijk!
helemaal mee eens en daarom ga ik ze ook gewoon allemaal halen alleen wordt het een uitdaging wat ik ga spelen want ze komen bijna tegelijk uit ahhhhhhhhhhh ( wordt een drukke tijd )\o/
jammer dat er te weinig stof opwaait (wat dus reken kracht kost) In je achteruitkijk spiegel kun je wel gewoon kijken. Verder lijkt mij de auto wederom iets te veel slippen.. beetje jammer. (volgens mij is dit een trailer voor de pc.)