Nieuw filmpje! http://auto.dcshoes.com/videos/#dirt-2-racing-dirt Het valt me nu op dat ik nergens een co-driver zie. Kan ik me ook niet herinneren van vorige filmpjes. Of zit ik fout?
Noem is een paar puntjes dan? Rally games zijn altijd tof. Wie wil er nou niet met bagger spelen zonder daarna 2 uur onder de douche te staan schrobben.
Denk enkel aan het matige schade model van FM3 (als je de video bekijkt) In dirt 2 zit meer variatie! Verschillende onderdelen. Fm3 Zal voor mij voorlopig even in de winkel blijven. totdat ik de demo heb gespeeld en overtuigd ben van FM3
Carlist screens. http://www.cynamite.de/_misc/galleries/detail.cfm?pk=2498&fk=121431&opv=gal&page=1&order=&aid=0
Ben alleen bang dat het wat te veel arcade/spektakel kant opgaat, net als Grid. Reviews zullen ongetwijfeld lovend zijn, net als bij Grid, en beetje arcade/spektakel is niet erg, maar moet niet te geforceerd worden. Weet nog niet zeker of ik hem bij de launch ga halen, of dat ik een tijdje wacht.
Ik ben nog aan het twijfelen, wachten tot een demo of gewoon kopen, maarjah heet duurt nog wel even voordat hij er is
Heb 'm al gepreordered. Ik ben ervan overtuigd dat de gameplay realistisch genoeg zal zijn om dat rally gevoel een beetje te geven, al dan niet met instellingen.
Haha schitterend. Dit wordt een duur najaar voor mij, als deze game een fijne handling heeft. Forza 3, NfS Shift en Dirt 2. Ik wil ze eigenlijk alle drie op de release al kopen
Ik heb weinig met racegames, maa rik zit nu toch te twijfelen of ik em zal pre/orderen. Two cups 1 girl...
Deze komt er op de releasedag. De physics zijn beter geworden als je het zo bekijkt. En de game heeft veel variatie. Ik laat Forza liggen en die haal ik wel eens een jaar later. En NFS komt er ook maar ook niet op de release.
Nee, Forza komt toch op de 1e plaats voor mij, maar heb games nodig om de tijd te doden Als gamehubs nou gewoon shift had, dan had ik ze vorige week nog gepreordered ivm vervallen van de verzendkosten bij 3 games (of iets in die richting) MAAR hij komt er wel!
Denk niet dat Shift bij GH komt want het is EA en die wordt volgens mij niet regiovrij. Maar Forza brengt me te weinig extra. Voor realisme heb ik andere spellen en Forza brengt niet veel meer, en 8 spelers online is belachelijk. Dirt is ander soort racen met veel variatie. En Shift is lekker arcade en dat is altijd mooi om in de collectie te hebben.