1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] DiRT Rally 2.0

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 26 sep 2018.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732


    En daarna de track in Zweden en daarna de track in Duitsland.
     
    Olijke Poffer en Bidle vinden dit leuk.
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Tja, Monte Carlo en Duitsland vond ik sowieso niet echt leuke locaties, en die content had natuurlijk gewoon in de base-game mogen zitten.

    Griekenland vind ik wel een schitterende locatie.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  3. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Maar ff hé...

    Hoe de fuck kunnen ze deze game met deze 'Force Feedback' uitbrengen (de game heeft eigenlijk geen FFB... alleen maar een center aligning spring). Dit zou toch een soort sim moeten zijn? Is er dan helemaal niemand bij Codemasters die gezegd heeft "maar jongens... dit rijdt toch kutter dan Dirt 1.0 zo? Moeten we hier niet iets aan doen?" Er werken ongeveer 400 mensen bij Codemasters. Wie heeft dit getest? Heeft niemand daar een wheel?

    Hoe cares welke DLC er komt. Ik wil verdomme voelen wat m'n wielen doen man.
     
    WorkingTitle en ageQned vinden dit leuk.
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Ik snap het ook niet goed, maar wacht ook maar als je straks in de hogere klasses tegen de AI moet, die even met een raket-nos-motor-modus voorbij komt: LoL
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja het gebrek aan force feedback is echt heel jammer. Het is gewoon, nou ja je kan wel zeggen totaal niet aanwezig.

    Pff wat ia dat toch met die H3 klasse zeg. Eerste die Lancia die ik voor geen meter vond rijdem. Koop je de ford Sierra, maar die rijd ook als een drol. Dit is onderhand de enigste klasse waar ik totaal niet mee overweg kan. Ik glij alle kanten op met die wagens van deze klasse.

    Dailys ging vandaag toch al voor geen meter alle 4 buiten de top 500 pfff.
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Dat is balen, heb ze vandaag getest en voor mij is de BMW perfect. Zelfs één van de betere auto’s. Teminste niet zo nerveus als de rest. Heb wel nog niks echt aangepast qua setups.

    Vandaag ging goed en allemaal top 50 tijden. Heb enkel de weekly verpest en bij de AI daily ook.
    Volgens mij zijn de AI challenges ook gelijk aan het niveau van je cariere!? Iemand die dat kan bevestigen.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Hoe bedoel je gelijk aan je career? Want als de career voorbij is of je haalt het niet voor de open, dan gaat de career weer overnieuw. Dus zal de AI niet gewoon vast staan in de challenge? Anders zou ik raar maar waar beter telkens met de challenge rijden dan in de career.
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    De moeilijkheidsgraad idd, merk dat het nu lastiger aan het worden is om de challenges te halen. Zit in de Pro cup en voorheen won ik ze allemaal met gemak.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  9. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213

    Bedoelen jullie dat je het contact me de weg niet voelt!??

    Want weet niet wat voor stuur jullie hebben, maar met mijn t300 heb ik bijna alles onder de 40% gezet, want de force feedback werkt prima, veel te hard zoals gewoonlijk....
    Snap volgens mij ook wel waarom bij bepaalde mensen die stuurtjes zo snel kapot zijn,.. O-)
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    FFB is echt niet topin deze game. Natuurlijk is er een FFB gevoel maar mist alle details. Ik heb de Fanatec CSW2,5 en dat is allerminst een matig stuurtje. Maar ook deze geeft erg weinig goede gedetailieerde FFB.
     
  11. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Heb ik hem nog te weinig voor gespeeld,.... maar is minimaal vreemd :eek:
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Men klaagt niet voor niets. De game is niet goedkoop. Je mag toch verwachten dat de game af is.
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Wat haat ik het om in het donker te rijden deze game en voor de zoveelste keer mijn verlichting te verliezen lol.
     
    Pyoonexk, Bidle en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik herken de frustratie. Even een tikje met de neus tegen een obstakel en hup lamp uit.
     
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Yup klopt niet best.

    De AI daily challenge ging wel lekker vandaag. Met 43 seconden eerder dan de nr 2 gefinished.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ja en met name in Polen,... daar is het sowieso al erg donker. Had laatst dat ik mijn licht kwijt raakte door een ‘hectometer’ paaltje ( zo’n zwart witte). Andere keer ram je een steen niks.
    Ook al een paar keer gehad dat je echt niks raakt en je lichten flikkeren en dan weer even aan/uit. Heel afleidend.

    Net ook alles gedaan, enkel helaas in Spanje verbinding verbroken met Racenet,... krijg ik een DNF voor,.... pfff
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2019
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dat flikkeren van het licht had ik vandaag ook. Ging later pas erover nadenken en kon er dus niet meer echt op letten, maar was die weg niet gewoon erg heuvelig?
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nope hoort volgens mij bij een setting. Dat er technische storingen kunnen zijn. Ergens ook wel weer leuk, maar heel irritant.
    Heb daarna gelijk een monteur ontslagen. ;-)
     
    ageQned vindt dit leuk.
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Aha ok ik maakte dat vandaag voor het eerst mee dat het licht flikkerde in 27 uur spelen.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  20. Pyoonexk

    Pyoonexk Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    28
    Had ik ook 2 keer deze week het nadeel is dat je je auto dan ook niet kunt gebruiken omdat hij dan “in event” aangeeft. Aangezien ik nog niet in heel veel classes dubbele auto’s heb is dat best vervelend.
     
    Bidle vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina